Gå til innhold

Hvor ofte skifter dere bh?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer, hører om noen som skifter en gang i uken, andre som skifter en gang om dagen.

Skrevet

Slike ting bruker jeg ikke annet enn når jeg skal pynte meg :o)

Gjest mitt svar
Skrevet

Slike ting bruker jeg ikke annet enn når jeg skal pynte meg :o)

Jeg bruker det heller ikke hver dag..

Skrevet

Om sommeren, eller ellers om året hvis jeg har blitt svett / klam, skifter jeg daglig eller oftere.

Ellers har jeg gjerne BHen et par dager før den legges til vask.

Gjest papirtiger
Skrevet

Bruker ikke samme bh sammenhengende, så de vaskes vel kanskje etter 3-5 ganger. Vaske bh etter en dag høres hysterisk ut, eventuelt så svetter man helt ekstremt.

Gjest det er meg da
Skrevet

vasker dere seriøst bh'er etter to-tre gangers bruk? jeg bytter på, så jeg bruker aldri en bh flere dager sammenhengende, men jeg vasker dem kanskje etter å ha brukt dem 7-8 ganger. Jeg svetter veldig lite så jeg ser ingen grunn til å vaske dem så ofte.

Skrevet

Bruker ikke samme bh sammenhengende, så de vaskes vel kanskje etter 3-5 ganger. Vaske bh etter en dag høres hysterisk ut, eventuelt så svetter man helt ekstremt.

Man behøver ikke å svette ekstremt eller være ekstrem for å føle at undertøy man har hatt på seg når man går / sykler raskt hjem fra jobben osv, er litt ufresht og går i skittentøyskurven om kvelden.

Det samme gjelder t-skjorte, underbukse, sokker.

Gjest papirtiger
Skrevet

Man behøver ikke å svette ekstremt eller være ekstrem for å føle at undertøy man har hatt på seg når man går / sykler raskt hjem fra jobben osv, er litt ufresht og går i skittentøyskurven om kvelden.

Det samme gjelder t-skjorte, underbukse, sokker.

Hehe..det var vel poenget mitt. Hvis du svetter, så vasker du bh'en oftere.

Sokker, truser og topper kan forøvrig ikke sammenliknes med bh. De er alle lokalisert på kroppsdeler som innbyr til skift hver dag ;)

Skrevet

Hehe..det var vel poenget mitt. Hvis du svetter, så vasker du bh'en oftere.

Sokker, truser og topper kan forøvrig ikke sammenliknes med bh. De er alle lokalisert på kroppsdeler som innbyr til skift hver dag ;)

Hvilke deler er det topper er lokalisert på, som ikke bh-en er i nærheten av, da?

Gjest papirtiger
Skrevet

Hvilke deler er det topper er lokalisert på, som ikke bh-en er i nærheten av, da?

Under armene.

Gjest det er meg da
Skrevet

armhulene

Skrevet

Under armene.

Men bhen går jo også like under armene? Er det stor forskjell på fem cm lenger opp?

Jeg svetter lite under armene, men synes det er mest fresht å ta på rent undertøy hver dag uansett.

Gjest papirtiger
Skrevet

Men bhen går jo også like under armene? Er det stor forskjell på fem cm lenger opp?

Jeg svetter lite under armene, men synes det er mest fresht å ta på rent undertøy hver dag uansett.

Vil påstå det er stor forskjell ja. Selv på trening så får jeg ikke svetteringer så langt ned.

En bh tar ikke store plassen i vaskemaskinen, men det sliter jo på den. Jeg vil beholde mine bh'er så lenge som mulig..bruker små formuer på undertøy.

Gjest der er meg da
Skrevet

bh'ene mine er ikke helt under armene, og ettersom jeg svetter svært lite så renner det liksom ikke svette ned på bh'en. T-skorter blir annerledels for de sitter liksom helt etter armhulene. Men for all del, folk er jo forskjellige:)

Skrevet

Mine bh'er koster rundt 600 kr stykket og da har jeg ikke tenkt å slite dem ut med å vaske dem hver dag. Så lite som jeg svetter så bruker jeg dem en ukes tid mellom vask.

Gjest det er meg da
Skrevet

Vil påstå det er stor forskjell ja. Selv på trening så får jeg ikke svetteringer så langt ned.

En bh tar ikke store plassen i vaskemaskinen, men det sliter jo på den. Jeg vil beholde mine bh'er så lenge som mulig..bruker små formuer på undertøy.

helt enig!

Skrevet

Skiftar når den er svett, eller ikkje føles heilt frisk og fin. Det er ingen fasit på når det er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...