Gjest bh'n Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Bare lurer, hører om noen som skifter en gang i uken, andre som skifter en gang om dagen. 0 Siter
Gjest mitt svar Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Har den vel i 2-3 dager. Ikke en hel uke! 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Slike ting bruker jeg ikke annet enn når jeg skal pynte meg ) 0 Siter
Gjest mitt svar Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Slike ting bruker jeg ikke annet enn når jeg skal pynte meg ) Jeg bruker det heller ikke hver dag.. 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Brukes i 2-3 dager, men egen BH til trening. 0 Siter
Gjest daglig Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Om sommeren, eller ellers om året hvis jeg har blitt svett / klam, skifter jeg daglig eller oftere. Ellers har jeg gjerne BHen et par dager før den legges til vask. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Bruker ikke samme bh sammenhengende, så de vaskes vel kanskje etter 3-5 ganger. Vaske bh etter en dag høres hysterisk ut, eventuelt så svetter man helt ekstremt. 0 Siter
Gjest det er meg da Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 vasker dere seriøst bh'er etter to-tre gangers bruk? jeg bytter på, så jeg bruker aldri en bh flere dager sammenhengende, men jeg vasker dem kanskje etter å ha brukt dem 7-8 ganger. Jeg svetter veldig lite så jeg ser ingen grunn til å vaske dem så ofte. 0 Siter
Gjest daglig Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Bruker ikke samme bh sammenhengende, så de vaskes vel kanskje etter 3-5 ganger. Vaske bh etter en dag høres hysterisk ut, eventuelt så svetter man helt ekstremt. Man behøver ikke å svette ekstremt eller være ekstrem for å føle at undertøy man har hatt på seg når man går / sykler raskt hjem fra jobben osv, er litt ufresht og går i skittentøyskurven om kvelden. Det samme gjelder t-skjorte, underbukse, sokker. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Man behøver ikke å svette ekstremt eller være ekstrem for å føle at undertøy man har hatt på seg når man går / sykler raskt hjem fra jobben osv, er litt ufresht og går i skittentøyskurven om kvelden. Det samme gjelder t-skjorte, underbukse, sokker. Hehe..det var vel poenget mitt. Hvis du svetter, så vasker du bh'en oftere. Sokker, truser og topper kan forøvrig ikke sammenliknes med bh. De er alle lokalisert på kroppsdeler som innbyr til skift hver dag 0 Siter
Gjest daglig Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Hehe..det var vel poenget mitt. Hvis du svetter, så vasker du bh'en oftere. Sokker, truser og topper kan forøvrig ikke sammenliknes med bh. De er alle lokalisert på kroppsdeler som innbyr til skift hver dag Hvilke deler er det topper er lokalisert på, som ikke bh-en er i nærheten av, da? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Hvilke deler er det topper er lokalisert på, som ikke bh-en er i nærheten av, da? Under armene. 0 Siter
Gjest det er meg da Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Hvilke deler er det topper er lokalisert på, som ikke bh-en er i nærheten av, da? armhulene 0 Siter
Gjest daglig Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Under armene. Men bhen går jo også like under armene? Er det stor forskjell på fem cm lenger opp? Jeg svetter lite under armene, men synes det er mest fresht å ta på rent undertøy hver dag uansett. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Men bhen går jo også like under armene? Er det stor forskjell på fem cm lenger opp? Jeg svetter lite under armene, men synes det er mest fresht å ta på rent undertøy hver dag uansett. Vil påstå det er stor forskjell ja. Selv på trening så får jeg ikke svetteringer så langt ned. En bh tar ikke store plassen i vaskemaskinen, men det sliter jo på den. Jeg vil beholde mine bh'er så lenge som mulig..bruker små formuer på undertøy. 0 Siter
Gjest der er meg da Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Men bhen går jo også like under armene? Er det stor forskjell på fem cm lenger opp? Jeg svetter lite under armene, men synes det er mest fresht å ta på rent undertøy hver dag uansett. bh'ene mine er ikke helt under armene, og ettersom jeg svetter svært lite så renner det liksom ikke svette ned på bh'en. T-skorter blir annerledels for de sitter liksom helt etter armhulene. Men for all del, folk er jo forskjellige:) 0 Siter
asterix Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Mine bh'er koster rundt 600 kr stykket og da har jeg ikke tenkt å slite dem ut med å vaske dem hver dag. Så lite som jeg svetter så bruker jeg dem en ukes tid mellom vask. 0 Siter
Gjest det er meg da Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Vil påstå det er stor forskjell ja. Selv på trening så får jeg ikke svetteringer så langt ned. En bh tar ikke store plassen i vaskemaskinen, men det sliter jo på den. Jeg vil beholde mine bh'er så lenge som mulig..bruker små formuer på undertøy. helt enig! 0 Siter
Zarine Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Skiftar når den er svett, eller ikkje føles heilt frisk og fin. Det er ingen fasit på når det er. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.