Gå til innhold

Til dere som har hatt medikamentregning?

Anbefalte innlegg

Gjest reddpysa
Skrevet

Var det vanskelig og hva er viktig her? Er det lov å ha med noen hjelpemidler, feks kalkulator?

Skrevet

Vanskeleg og vanskeleg... Du må vere nøyaktig. Du må bruke sunn fornuft, og du må kunne ein del grunnleggande ting - mellom anna pluss/minus/gange/dele...

Du får ha med felleskatalog og kalkulator.

Men det viktigaste er å ha hovudet med seg ;-)

Skrevet

Vanskeleg og vanskeleg... Du må vere nøyaktig. Du må bruke sunn fornuft, og du må kunne ein del grunnleggande ting - mellom anna pluss/minus/gange/dele...

Du får ha med felleskatalog og kalkulator.

Men det viktigaste er å ha hovudet med seg ;-)

Fikk dere ha med felleskatalogen? Vi fikk kun ha med kalkulator...

Nøyaktighet er omtrent det viktigste, én slurvefeil og det er gjort! Men selv jeg som alltid har vært elendig i matte klarte å stå på medikamenttesten :)

Skrevet

Fikk dere ha med felleskatalogen? Vi fikk kun ha med kalkulator...

Nøyaktighet er omtrent det viktigste, én slurvefeil og det er gjort! Men selv jeg som alltid har vært elendig i matte klarte å stå på medikamenttesten :)

Ja eg meiner så absolutt at vi fikk utdelt FK. Det er jo slik det blir i praksis også, dét. Men eg spurde gemalen no, som hadde det tidlegare i år, og han sa at dei berre fikk ha kalkulator, så kanskje det er litt innskjerpa, da... Det er nokre år sidan eg hadde med.rekning.

Men, ja, sunn fornuft og nøyaktighet er blant det aller viktigaste.

Gjest Huttifnatten
Skrevet

Du får lov til å ha med deg kalkulator :)

Man må¨ha 100% riktig for å bestå testen, men om du ikke greier det på første forsøk så har ikke båten gått. Tror faktisk man kan ta testen opp til fem ganger før man blir nektet å fortsette.

Men det er ikke direkte innviklet matematikk og man har få formler å forholde seg til så ikke fortvil.

Lykke til! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...