snx Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Så nettopp musikkvideoen til Kenny Loggins "Footloose", og det så utsom om den har blitt spillt i en film med bl.a Kevin Bacon og Tom Cruise. På videoen var de på et eller annet ball. En gammel film så det ut til å være! Noen som vet hva filmen heter?? 0 Siter
ott Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 footloose Noe laber musical fra 80-tallet. 0 Siter
asterix Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Footloose *mimre* Men Tom Cruise var da ikke med i den?!? 0 Siter
snx Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Skrevet 9. oktober 2004 Filmen heter Footloose Det burde jeg jo kanskje visst!! Men mange Takk for svar 0 Siter
Lucretia Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Kan det være Footloose med Kavin Bacon tro? http://www.imdb.com/title/tt0087277/ Fra 1984.. Ser ikke tom cruise på listen over skuespillere, da... Kanskje en som ligner? 0 Siter
snx Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Skrevet 9. oktober 2004 Footloose *mimre* Men Tom Cruise var da ikke med i den?!? Hmm.. Nei kanskje ikke! Syntes bare jeg så et lite glimt av en ung Tom Cruise i mengden.. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Hmm.. Nei kanskje ikke! Syntes bare jeg så et lite glimt av en ung Tom Cruise i mengden.. Kanskje han var statist? Jeg husker jeg så en gammel film engang og plutselig var Sylvester Stallone passasjer på tbanene i New York. Som statist. 0 Siter
snx Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Skrevet 9. oktober 2004 Kanskje han var statist? Jeg husker jeg så en gammel film engang og plutselig var Sylvester Stallone passasjer på tbanene i New York. Som statist. Ja det var han jo kanskje.. I og med at det er en såpass gammel film. Og Tom Cruise var vel ikke blitt så utrolig populær i den tid at han hadde hovedrolle i filmene!? 0 Siter
asterix Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Ja det var han jo kanskje.. I og med at det er en såpass gammel film. Og Tom Cruise var vel ikke blitt så utrolig populær i den tid at han hadde hovedrolle i filmene!? _Meget_ tvilsomt at Tom Cruise ville tatt en totalt anonym statistrolle i Footloose i 1984 etter suksessen med hovedrollen i Risky Business i 1983... 0 Siter
snx Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Skrevet 9. oktober 2004 _Meget_ tvilsomt at Tom Cruise ville tatt en totalt anonym statistrolle i Footloose i 1984 etter suksessen med hovedrollen i Risky Business i 1983... Hva vet vel jeg! Var såvidt født i -83 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.