Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så nettopp musikkvideoen til Kenny Loggins "Footloose", og det så utsom om den har blitt spillt i en film med bl.a Kevin Bacon og Tom Cruise. På videoen var de på et eller annet ball. En gammel film så det ut til å være!

Noen som vet hva filmen heter??

Skrevet

Footloose *mimre*

Men Tom Cruise var da ikke med i den?!?

Skrevet

Filmen heter Footloose

Det burde jeg jo kanskje visst!!

Men mange Takk for svar :)

Skrevet

Footloose *mimre*

Men Tom Cruise var da ikke med i den?!?

Hmm.. Nei kanskje ikke! Syntes bare jeg så et lite glimt av en ung Tom Cruise i mengden..

Skrevet

Hmm.. Nei kanskje ikke! Syntes bare jeg så et lite glimt av en ung Tom Cruise i mengden..

Kanskje han var statist?

Jeg husker jeg så en gammel film engang og plutselig var Sylvester Stallone passasjer på tbanene i New York. Som statist.

Skrevet

Kanskje han var statist?

Jeg husker jeg så en gammel film engang og plutselig var Sylvester Stallone passasjer på tbanene i New York. Som statist.

Ja det var han jo kanskje.. I og med at det er en såpass gammel film.

Og Tom Cruise var vel ikke blitt så utrolig populær i den tid at han hadde hovedrolle i filmene!?

Skrevet

Ja det var han jo kanskje.. I og med at det er en såpass gammel film.

Og Tom Cruise var vel ikke blitt så utrolig populær i den tid at han hadde hovedrolle i filmene!?

_Meget_ tvilsomt at Tom Cruise ville tatt en totalt anonym statistrolle i Footloose i 1984 etter suksessen med hovedrollen i Risky Business i 1983...

Skrevet

_Meget_ tvilsomt at Tom Cruise ville tatt en totalt anonym statistrolle i Footloose i 1984 etter suksessen med hovedrollen i Risky Business i 1983...

Hva vet vel jeg! Var såvidt født i -83

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...