Gå til innhold

Jeg kjeder meg, vil se film

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror nok og at Monster er litt vel oppskrytt ja. Det eneste jeg syntes om den, er at Charlize Theron rett og slett var vemmelig!!

Passion of the Christ klarer jeg ikke helt å uttrykke meg om akkuratt nå! Jeg fikk vondt i marg og ben av de fæle scenene!!

Men var den så ille som du trodde? Jeg hadde hørt så utrolig mye om den og lest lange diskusjoner.

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

20

• snx

11

• ShitDiddelyDo

4

• Lucretia

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men var den så ille som du trodde? Jeg hadde hørt så utrolig mye om den og lest lange diskusjoner.

Hvis det er Passion du mener, så syntes jeg akkuratt nå, i dette øyeblikk at det var litt fælt..

Vet ikke hvorfor, men der kom noen tårer hos meg.. Syntes det var sterkt..

Gjest GreenIguana
Skrevet

Jeg tror nok og at Monster er litt vel oppskrytt ja. Det eneste jeg syntes om den, er at Charlize Theron rett og slett var vemmelig!!

Passion of the Christ klarer jeg ikke helt å uttrykke meg om akkuratt nå! Jeg fikk vondt i marg og ben av de fæle scenene!!

Passion har jeg sett to ganger nå, og grått like mye. Den er så grusom, samtidig som den er laget så sann. En fabelaktig film, vel verdt å se.

Bare husk å ha et laken ved siden av deg, slik at du slipper å springe ut etter lommetørklær.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, den svir ganske bra den filmen.

En meget sterk film.

Gjest GreenIguana
Skrevet

Passion var verre enn jeg hadde trodd. Men jeg er en kristen, og jeg var vel kanskje litt forutinntatt? I alle fall er det en meget god film, og skrekkelig vond samtidig.

Skrevet

Passion var verre enn jeg hadde trodd. Men jeg er en kristen, og jeg var vel kanskje litt forutinntatt? I alle fall er det en meget god film, og skrekkelig vond samtidig.

Jeg hadde trodd at den var enda verre. Men så hadde alle fortalt meg, inklusivt datteren min, at den var så grusom at jeg ikke ville orke å se på den.

Men jeg grein jeg også, tror ikke man kan se den uten, enten man er kristen eller ikke.

Skrevet

Passion har jeg sett to ganger nå, og grått like mye. Den er så grusom, samtidig som den er laget så sann. En fabelaktig film, vel verdt å se.

Bare husk å ha et laken ved siden av deg, slik at du slipper å springe ut etter lommetørklær.

Jeg hadde ingenting å tørke med, så jeg måtte løpe til kjøkkenet å hente en haug servietter, og den ble ganske fort tom..

Er glad mannen gikk å la seg, så slapp jeg rare blikk fra ham.. Han kan ikke forstå at jeg gråter når jeg ser film..

Skrevet

Så? Ble det film på deg? Og hvilken? Og kan anbefale? :-)

Skrevet

Så? Ble det film på deg? Og hvilken? Og kan anbefale? :-)

Nei, jeg ble jo sittende her og diskutere Valen.

Men jeg kan anbefale Cold Mountain.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...