Gjest poesti Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Am. film. Handlingen foregår i et fengsel der folk sitter og venter på dødsstraff. Så er det en stor mørhudet mann som blir satt inn, dømt for drap. Det viser seg at han kan suge ut sykdom av folk og blåser den ut som små fluer i en mørk sky. Han redder livet til en mus og kona til en av fangevokterne. Noen som vet hva filmen heter? 0 Siter
scindapsus Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 "The green Mile" - eller "Den grønne mil", om du vil... 0 Siter
Gjest poesti Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 the green mile? Jaaaaaaa!! Takk!!! 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Den er skikkelig fin og anbefales alle. 0 Siter
Zarine Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Den er skikkelig fin og anbefales alle. Søren at eg ikkje fikk sett den da den gikk på svensk tv sist helg, da :-( Hadde tenkt det, men eg er så kveldstrøtt... Ergerleg! 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Søren at eg ikkje fikk sett den da den gikk på svensk tv sist helg, da :-( Hadde tenkt det, men eg er så kveldstrøtt... Ergerleg! Den burde du se. Du kan få låne den av meg. En av de få filmene jeg har kjøpt. Nettopp fordi jeg synes den var så bra ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.