Gjest flimmer Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Hva er dine 10 på topp favorittfilmer? 0 Siter
Lucretia Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 1. Donnie Darko 2. The Crow 3. Tesis 4. Two Towers 5. The Fellowship Of The Ring 6. The Good Son 7. Return Of The King 8. Ma-Ma (Med grimm og gru) 9. Bram Stoker's Dracula 10. The Shining Listen er skrevet i en fei, så kan hende jeg har glemt noen jeg faktisk liker enda bedre. 0 Siter
snx Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Nr 1. Ringenes Herre filmene Nr 2. What Women Want Nr 3. Dare Devil Nr 4. Far and Away Nr 5. Cold Mountain Nr 6. Cocktail Nr 7. Ice Age Nr 8. Armageddon Nr 9. Spiderman Nr 10. 8 mile 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 1. Ringenes Herre-trilogien 2. I Am Sam 3. Pulp Fiction 4. Dances With Wolves 5. Bridges of Madison County 6. In The Name Of The Father 7. Cry Freedom 8. The Legends of The Fall 9. The Lion King 10. Bandits Ikke nødvendigvis i den rekkefølgen... 0 Siter
monass Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 - Matrix (alle, men den første er den aller beste) - The Blues Brothers (no.1) - The Highlander (no.1) - Livets lyse side - Moulin Rouge - Flåklypa Grand Prix - Nemo (Finding Nemo) - Gudfaren I,II,III - Seven - Mrs. Doubtfire De 10 utvalgte... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 1. Donnie Darko 2. The Crow 3. Tesis 4. Two Towers 5. The Fellowship Of The Ring 6. The Good Son 7. Return Of The King 8. Ma-Ma (Med grimm og gru) 9. Bram Stoker's Dracula 10. The Shining Listen er skrevet i en fei, så kan hende jeg har glemt noen jeg faktisk liker enda bedre. "1. Donnie Darko" Ta deg en tur innom www.play.com og bestill director's cut'en som nettopp har blitt gitt ut. Ca. 25 minutter mer med Donnie, faren, psykologen - everything. Genialt for oss som elsker denne filmen. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Det varierer veldig, og jeg ser utrolig mye film. Derfor er lista under basert på hva jeg har sett og likt i det siste, og ikke noen beste-noensinne-liste. Ikke bry dere om numrene før filmene. 1 er ikke nødvendigvis bedre enn 10, og omvendt. Jeg rabla dem ned fritt etter feelingen. 1. Donnie Darko - Director's cut - Genialt. Genialt. Genialt. 2. The Good, The Bad, And The Ugly - En av tidenes beste. 3. Dawn Of The Dead - Unratet Director's cut - Den beste zombifilmen jeg noensinne har sett. 4. Shawn Of The Dead - Ikke bare en parodi på filmen over, men britisk humor på sitt beste. Litt i The Office-stil. Dør litt mot slutten. 5. Pirates Of The Caribbian - Beste innen genren. 6. Uno - En av de beste norske filmene jeg har sett. Sier ikke all verden, men den er meget, meget god. 7. Star Wars Trilogien - Nostalgi på sitt beste. 8. Pulp Fiction - Fantastisk. 9. Kill Bill volume 1+2 - Tarantino er et geni. 10. Almost Famous - Unratet Director's Cut - En av mine favorittfilmer. Samtlige filmer over er et must på dvd. kan sees igjen og igjen (selvsagt med unntak av Uno som jeg ikke bare har sett kun 1 gang, men som heller ikke finnes på dvd enda). 0 Siter
Gjest skal se den Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Det varierer veldig, og jeg ser utrolig mye film. Derfor er lista under basert på hva jeg har sett og likt i det siste, og ikke noen beste-noensinne-liste. Ikke bry dere om numrene før filmene. 1 er ikke nødvendigvis bedre enn 10, og omvendt. Jeg rabla dem ned fritt etter feelingen. 1. Donnie Darko - Director's cut - Genialt. Genialt. Genialt. 2. The Good, The Bad, And The Ugly - En av tidenes beste. 3. Dawn Of The Dead - Unratet Director's cut - Den beste zombifilmen jeg noensinne har sett. 4. Shawn Of The Dead - Ikke bare en parodi på filmen over, men britisk humor på sitt beste. Litt i The Office-stil. Dør litt mot slutten. 5. Pirates Of The Caribbian - Beste innen genren. 6. Uno - En av de beste norske filmene jeg har sett. Sier ikke all verden, men den er meget, meget god. 7. Star Wars Trilogien - Nostalgi på sitt beste. 8. Pulp Fiction - Fantastisk. 9. Kill Bill volume 1+2 - Tarantino er et geni. 10. Almost Famous - Unratet Director's Cut - En av mine favorittfilmer. Samtlige filmer over er et must på dvd. kan sees igjen og igjen (selvsagt med unntak av Uno som jeg ikke bare har sett kun 1 gang, men som heller ikke finnes på dvd enda). Donnie Darko, er det en film man blir redd og deppa av eller har den et meningsfullt budskap? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Donnie Darko, er det en film man blir redd og deppa av eller har den et meningsfullt budskap? Du blir nok følelsesmessig berørt, men ikke deppa. Ei heller skremt. 0 Siter
Gjest skal se den Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Du blir nok følelsesmessig berørt, men ikke deppa. Ei heller skremt. Ok, så det er ikke sånn at man sitter igjen med en uggen følelse? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Ok, så det er ikke sånn at man sitter igjen med en uggen følelse? Nope. Du sitter igjen med en følelse av å ha sett en fantastisk film. Altså: Hvis du liker filmen. Det er jo ikke alle som liker den. Noen foretrekker Bend It Like Beckham og annen banal søppel. 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Nope. Du sitter igjen med en følelse av å ha sett en fantastisk film. Altså: Hvis du liker filmen. Det er jo ikke alle som liker den. Noen foretrekker Bend It Like Beckham og annen banal søppel. Mener du å si at Bend it like Beckham ikke er kvalitetsfilm? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Mener du å si at Bend it like Beckham ikke er kvalitetsfilm? Ja. 0 Siter
naiv Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Ja. Har du mottatt en mail fra meg? På no.adressen? Men den kan du kanskje ikke sjekke på jobb? Nei, jeg er ikke gal. Eller kanskje jeg er det.. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Har du mottatt en mail fra meg? På no.adressen? Men den kan du kanskje ikke sjekke på jobb? Nei, jeg er ikke gal. Eller kanskje jeg er det.. Ja! Faktisk skulle jeg akkurat til å skrive en melding til deg på meldinger, men jeg var ikke helt sikker på om du sjekket innom her lenger. Saken er den at jeg sjekket mailen før jeg dro på jobb, noe som medfører at den ligger på mailklienten hjemme. Her må jeg logge meg på online-klienten min, og gjett hva som er problemet der? Jo; jeg har selvsagt ikke mailadressen din liggende der. Så send meg en ny mail, og jeg får svart deg i løpet av natta! Nei, du er ikke helt god, men det har jeg vel aldri trodd. Gale jenter liker vi! 0 Siter
naiv Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Ja! Faktisk skulle jeg akkurat til å skrive en melding til deg på meldinger, men jeg var ikke helt sikker på om du sjekket innom her lenger. Saken er den at jeg sjekket mailen før jeg dro på jobb, noe som medfører at den ligger på mailklienten hjemme. Her må jeg logge meg på online-klienten min, og gjett hva som er problemet der? Jo; jeg har selvsagt ikke mailadressen din liggende der. Så send meg en ny mail, og jeg får svart deg i løpet av natta! Nei, du er ikke helt god, men det har jeg vel aldri trodd. Gale jenter liker vi! Jeg skriver og sender på samme adresse, altså? Jeg regner med dette blir fint nattarbeide for deg. ;-) hehehe Jeg er ikke helt god, nei. Og er stolt av det! 0 Siter
Gjest GreenIguana Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 "1. Donnie Darko" Ta deg en tur innom www.play.com og bestill director's cut'en som nettopp har blitt gitt ut. Ca. 25 minutter mer med Donnie, faren, psykologen - everything. Genialt for oss som elsker denne filmen. Ok, ti filmer? Passion LOTR Birth Not MY kid Day after tomorrow Dracula Gothica Bruce allmighty Mrs. Doubtfire Jurassic park + MANGE andre..;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Jeg skriver og sender på samme adresse, altså? Jeg regner med dette blir fint nattarbeide for deg. ;-) hehehe Jeg er ikke helt god, nei. Og er stolt av det! Ja, samme adressen. Nei, du er ikke helt god, men du kan jo heller ikke klandres for å ville i buksa mi. Hvem vil ikke det? 0 Siter
naiv Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Ja, samme adressen. Nei, du er ikke helt god, men du kan jo heller ikke klandres for å ville i buksa mi. Hvem vil ikke det? Jeg tipper det er mange av oss. ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Jeg tipper det er mange av oss. ;-) Jo flere jo bedre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.