Gå til innhold

EYE Q, virker det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste i et ukeblad om en student som sverger til dette naturproduktet EYE Q. Hun sa at hun hadde en markant bedring etter 6 ukers bruk ved at hun fikk bedre hukommelse. Kan det stemme, noen med erfaring her? Er selv student og synes hukommelsen er noe svak hos meg.

Skrevet

Det virker veldig bra på hukommelsen, konsentrasjonen, muskelverk, vonde knær og ikke minst depresjon. Kjempefornøyd!!

Gjest Student jente21
Skrevet

Hva er det og hvor får jeg tak i det? Hva koster det?

Gjest papirtiger
Skrevet

Uten at jeg har hørt om Eye Q kan jeg nesten garantere deg at den ikke virker. Selv placebo-effekten vil utebli.

Hukommelse er avhengig av hvordan du lærer stoffet. Det at man ikke husker ting skyldes ikke hukommelsessvikt (glemsel), men at man aldri lærte stoffet til å begynne med. Innkodings-feil som det heter i psykologien.

Jo grundigere du innkoder, dvs at du er fokusert og faktisk jobber med stoffet, jo bedre vil du huske det. Skrive notater etter at du har lest anbefales på det sterkeste. Også lurt å snakke om stoffet. Repetering er 2. bud.

Gjest papirtiger
Skrevet

Uten at jeg har hørt om Eye Q kan jeg nesten garantere deg at den ikke virker. Selv placebo-effekten vil utebli.

Hukommelse er avhengig av hvordan du lærer stoffet. Det at man ikke husker ting skyldes ikke hukommelsessvikt (glemsel), men at man aldri lærte stoffet til å begynne med. Innkodings-feil som det heter i psykologien.

Jo grundigere du innkoder, dvs at du er fokusert og faktisk jobber med stoffet, jo bedre vil du huske det. Skrive notater etter at du har lest anbefales på det sterkeste. Også lurt å snakke om stoffet. Repetering er 2. bud.

Hm..var litt kjapp når jeg skrev innlegget. Hukommelsessvikt kan selvsagt skyldes mange andre ting også, men Eye Q har nok ingen virkning på de prosessene heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...