Gjest EYE Q Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Leste i et ukeblad om en student som sverger til dette naturproduktet EYE Q. Hun sa at hun hadde en markant bedring etter 6 ukers bruk ved at hun fikk bedre hukommelse. Kan det stemme, noen med erfaring her? Er selv student og synes hukommelsen er noe svak hos meg. 0 Siter
mum Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Det virker veldig bra på hukommelsen, konsentrasjonen, muskelverk, vonde knær og ikke minst depresjon. Kjempefornøyd!! 0 Siter
Gjest Student jente21 Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Hva er det og hvor får jeg tak i det? Hva koster det? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Uten at jeg har hørt om Eye Q kan jeg nesten garantere deg at den ikke virker. Selv placebo-effekten vil utebli. Hukommelse er avhengig av hvordan du lærer stoffet. Det at man ikke husker ting skyldes ikke hukommelsessvikt (glemsel), men at man aldri lærte stoffet til å begynne med. Innkodings-feil som det heter i psykologien. Jo grundigere du innkoder, dvs at du er fokusert og faktisk jobber med stoffet, jo bedre vil du huske det. Skrive notater etter at du har lest anbefales på det sterkeste. Også lurt å snakke om stoffet. Repetering er 2. bud. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Uten at jeg har hørt om Eye Q kan jeg nesten garantere deg at den ikke virker. Selv placebo-effekten vil utebli. Hukommelse er avhengig av hvordan du lærer stoffet. Det at man ikke husker ting skyldes ikke hukommelsessvikt (glemsel), men at man aldri lærte stoffet til å begynne med. Innkodings-feil som det heter i psykologien. Jo grundigere du innkoder, dvs at du er fokusert og faktisk jobber med stoffet, jo bedre vil du huske det. Skrive notater etter at du har lest anbefales på det sterkeste. Også lurt å snakke om stoffet. Repetering er 2. bud. Hm..var litt kjapp når jeg skrev innlegget. Hukommelsessvikt kan selvsagt skyldes mange andre ting også, men Eye Q har nok ingen virkning på de prosessene heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.