Gå til innhold

Når det er snakk om film, serier, mini-serier osv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vært mye snakk om film her inne i det siste...

Derfor spørr jeg, men jeg husker ikke om det var en film, mini-serie eller serie som gikk på NRK for mange herrens år siden!

Jeg var iallefall ganske liten!

Det jeg husker er at det var om bord i et skip som hadde sunket, for mange mange år siden, inne i denne båten levde de fortsatt mennesker i luft lommer... de var blitt splittet og noen levde nesten som "villmenn" mens de andre var mere sofistikerte... Det ble funnet ut at det levde mennesker i denne båten (skip) og de skulle nå reddes opp etter ganske mange år...

Dette er mange mange år siden, det var før jeg begynte tenårene tror jeg...

Men jeg husker fortsatt delvis handlingen, og husker at dette gjorde inntrykk på meg, så jeg vil gjerne se den igjen...

Noen her som husker den?

Skrevet

Den lurer jeg på om jeg husker jeg også... Jeg kan vel ha vært rundt 12-13 år gammel (34 år nå)? Jeg husker iallefall at dykkere tok seg ned til skipet og hørte banking innenfra? Innbiller meg at det var en film, ikke en serie. Hvis vi snakker om det samme da? Tittelen kan jeg iallefall ikke huske...

Skrevet

Den lurer jeg på om jeg husker jeg også... Jeg kan vel ha vært rundt 12-13 år gammel (34 år nå)? Jeg husker iallefall at dykkere tok seg ned til skipet og hørte banking innenfra? Innbiller meg at det var en film, ikke en serie. Hvis vi snakker om det samme da? Tittelen kan jeg iallefall ikke huske...

Det var dykkere som fant skipet ja, og det var banking innen fra... det stemmer godt med alderen din for jeg er 5 år yngre enn deg på Onsdag;)

Skrevet

Det var dykkere som fant skipet ja, og det var banking innen fra... det stemmer godt med alderen din for jeg er 5 år yngre enn deg på Onsdag;)

Da er det nok den samme filmen, ja! Innbiller meg at filmtittelen var navnet på båten..Noe på O....? "The Ocean"...? *grubler* Huff, nå får jeg sikkert ikke sove i natt ;o)

Grattis med dagen på forskudd da :o)

Skrevet

Da er det nok den samme filmen, ja! Innbiller meg at filmtittelen var navnet på båten..Noe på O....? "The Ocean"...? *grubler* Huff, nå får jeg sikkert ikke sove i natt ;o)

Grattis med dagen på forskudd da :o)

:o) Takk!

Jeg kan desverre ikke i min villeste fantasi komme på navnet... :( og det irriterer meg no voldsomt... har hatt lyst til å se denne filmen igjen i mange år nå:(

Men takk for svar iallefall og sorry om jeg tar fra deg nattesøvnen, for det var ikke meningen:)

Skrevet

Var det SOS Poseidon den het?

hmmm... ja si det!

Kansje det? Huff, sliter med hukommelsen jeg nå altså:( men jeg skal ta et kjapt søk jeg på den titelen:)

Så får du ha takk, for navnet det har jeg hørt før:)

*håper*

Skrevet

Var det SOS Poseidon den het?

JAAA!!! Tusen takk! Nå er nattesøvnen reddet :o)

Skrevet

hmmm... ja si det!

Kansje det? Huff, sliter med hukommelsen jeg nå altså:( men jeg skal ta et kjapt søk jeg på den titelen:)

Så får du ha takk, for navnet det har jeg hørt før:)

*håper*

Det er 100 år siden jeg har sett den :o). Husker ikke så mye av den, nei.

Skrevet

JAAA!!! Tusen takk! Nå er nattesøvnen reddet :o)

Sov godt da :o)

Skrevet

Her er den tror jeg :o)

http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=13053

Hmmm...jeg vet ikke hvordan jeg skal kopiere linker slik at man bare kan klikke rett på...?

Det gikk fint det.

Men det er ikke den ! Jeg husker også tv-filmen, da hadde skipet ligget på bunnen i 20 år eller noe sånt. SOS Poseidon er mer type katastrofefilm.

Men jeg tror tittelen ligner.

Nå får ikke jeg sove heller...

Skrevet

Det gikk fint det.

Men det er ikke den ! Jeg husker også tv-filmen, da hadde skipet ligget på bunnen i 20 år eller noe sånt. SOS Poseidon er mer type katastrofefilm.

åååååååå:(

Filler`n!!!

Kan man da kansje skrive en mail til NRK og spørre tror du?

Eller Tore På Spore:) hihi....

Skrevet

åååååååå:(

Filler`n!!!

Kan man da kansje skrive en mail til NRK og spørre tror du?

Eller Tore På Spore:) hihi....

Tore på jordet ?

Jeg husker den så godt. Husker tilogmed at jeg spiste vaniljeis med sjokoladebiter og jordbær mens jeg så på den.

Men husker jeg hva den het ? Neida...

Skrevet

Det gikk fint det.

Gledesdreper altså! Jeg som trodde nattesøvnen var redda ;o)

Skrevet

KLikket rett på, så du er så flink så:)

Nå steg selvtilliten noen hakk gitt ;o)

Skrevet

Tore på jordet ?

Jeg husker den så godt. Husker tilogmed at jeg spiste vaniljeis med sjokoladebiter og jordbær mens jeg så på den.

Men husker jeg hva den het ? Neida...

Den filmen må ha gjort inntrykk! Jeg husker at jeg satt i stua til mormor og morfar og så den... Rart hva man husker etter så mange år :o)

Skrevet

Den filmen må ha gjort inntrykk! Jeg husker at jeg satt i stua til mormor og morfar og så den... Rart hva man husker etter så mange år :o)

JA jeg satt også hos bestemor å så den:)

Hva jeg spiste DET husker jeg ikke;) men uansett så vil jeg se denne filmen igjen!

Nå husker jeg at de hadde lege ombord og greier, og at det var veldig vanskelig for dem å komme tilbake til verden fordi de hadde vært så lenge borte fra den, pluss at det var noen som ikke vil komme opp menst andre ville osv... så var det en pike og en gutt fra de to forskjellige sidene som ble forelsket i hverandre...

Søren altså, nå skriver jeg mail til NRK! De har bare med å sende denne filmen opp igjen altså:)

Skrevet

Nå steg selvtilliten noen hakk gitt ;o)

Så lenge man starter en link med http:// så blir den klikkbar, selv om det ikke ser sånn ut på forhåndsvisningen og når innlegget først kommer opp. Men om man velger innlegget man nettopp har skrevet på nytt, så ser man at det er blitt klikkbart. Men om man bare skriver innen en url (nettadresse) og starter med www., så blir det ikke klikkbart. Så http:// først er viktig :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...