Gå til innhold

Venter og venter på svar fra reg.øst...

Anbefalte innlegg

Nå er det nøyaktig 3 måneder og 4 dager siden vår søknad ble registrert (men den må ha ligget hos reg. øst i 14 dager før den fikk registreringsdato). Flere som sendte inn søknaden i sommer har fått en behandlingstid på rundt 4,5 måned leser jeg...Vi får smøre oss med tålmodighet. Skjønner at det fort kan gå 1,5 måned til før vi får svar.

...Bare et lite hjertesukk fra meg....

Fortsetter under...

Hei Oleane!

Du er IKKE alene... Vi har også ventet i overkant av 3 måneder, nemlig 3 måneder og 4 dager idag! Så vi ligger temmelig likt. Vår ventetålmodighet er nokså tynnslitt for tiden, men vi skjönner at vi nok må belage oss på minst 1,5 måned til, minst!

Vi får bare önske oss selv lykke til og krysse fingrene for at de får opp dampen i Reg. Öst!!

Hvor skal dere adoptere fra, forresten? Vi skal fra Kina med AF.

Venteklem fra

Ja, jeg har dessverre ikke akkurat gladmeldinger å komme med; vi har ventet på svar fra region øst i over 4 måneder. Vet heller ikke hvordan det er best å håndtere ventetiden, men det er kanskje lurt å forsøke å ikke vente så aktivt...Jeg lover iallefall å gi beskjed her når vi får svar!

Hei Oleane!

Du er IKKE alene... Vi har også ventet i overkant av 3 måneder, nemlig 3 måneder og 4 dager idag! Så vi ligger temmelig likt. Vår ventetålmodighet er nokså tynnslitt for tiden, men vi skjönner at vi nok må belage oss på minst 1,5 måned til, minst!

Vi får bare önske oss selv lykke til og krysse fingrene for at de får opp dampen i Reg. Öst!!

Hvor skal dere adoptere fra, forresten? Vi skal fra Kina med AF.

Venteklem fra

Hei Kinaputten

Vi skal adoptere fra Colombia og bruker AF. Lykke til med ventingen dere også.

Ja, jeg har dessverre ikke akkurat gladmeldinger å komme med; vi har ventet på svar fra region øst i over 4 måneder. Vet heller ikke hvordan det er best å håndtere ventetiden, men det er kanskje lurt å forsøke å ikke vente så aktivt...Jeg lover iallefall å gi beskjed her når vi får svar!

Ja det MÅ du gjöre, altså...

Utålmodig hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...