Line Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Jeg er blitt TOTALT stemmeløs over natta, helt det er helt håpløst å få frem så mye som en liten lyd! Kunne gjerne trengt noen gode kjerringråd for å få den tilbake i dag... ellers kan det bli litt slitsomt å skulle overdøve ungene når de skal i seng i kveld... Florerer det noen gode råd "out there"? ) 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 For heshet hjelper sitron, f.eks safta av en sitron med varmt vann og litt sukker. Er stemmen helt borte, veit jeg sannelig ikke. Men det er jo verdt å prøve sitron, da. 0 Siter
Line Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Skrevet 10. oktober 2004 For heshet hjelper sitron, f.eks safta av en sitron med varmt vann og litt sukker. Er stemmen helt borte, veit jeg sannelig ikke. Men det er jo verdt å prøve sitron, da. Tja... kanskje ikke dumt...det kan være verdt et forsøk! Var hes i går, men i dag kan jeg ikke si jeg er det en gang. Det kommer ikke et pip 0 Siter
Gjest mammas tips Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Kok vann, ha i sitron og honning! (Ikke te altså). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.