Gå til innhold

Servicepack2 igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp fått melding (for andre gang) om at jeg bør legge inn servicepack2. Jeg har hørt at servicepack kan gjøre vondt verre og er derfor fremdeles i tvil hva jeg skal gjøre. Idag så tenkte jeg at jeg kan jo lage et "gjennopprettings punkt" slik at jeg kan gå tilbake til før jeg legger inn servicepack2. Som sagt så gjort, men når jeg nå velger å innstallere SP2 så får jeg denne meldingen: "Før du installerer denne oppdateringen bør du gjøre dette:

1) Ta sikkerhetskopi av systemet 2) Lukke alle åpne programmer.". Hvordan i all verden tar jeg sikkerhetskopi av systemet? Jeg trenger jo da litt plass da bl.a. min harddisk er på 120GB.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Installerte SP2 på min gamle maskin i går, hvis jeg fikk noen sånne meldinger gikk de meg hus forbi. :-D

Maskinen og alle programmer fungerer som de skal nå etterpå også.

Skrevet

Du bør alltid ta jevnlige sikkerhetskopier. Men det er ikke nødvendig å ta kopi av hele systemet! Ta kopi av filer du ikke vil miste - bilder, viktige dokumenter, epost du vil ta vare på osv.

Skrevet

Jeg vil anbefale deg å installere SP2 fordi det er en del viktige oppdateringer du går glipp av. Forøvrig så kan du gå inn på tilbehør, systemverktøy, diskopprydding når du mener at ting har stabilisert seg og du trenger å frigjøre plass på harddisken din.

Skrevet

Jeg vil anbefale deg å installere SP2 fordi det er en del viktige oppdateringer du går glipp av. Forøvrig så kan du gå inn på tilbehør, systemverktøy, diskopprydding når du mener at ting har stabilisert seg og du trenger å frigjøre plass på harddisken din.

Tusen takk for svar. Ja jeg må vel "bite i det sure eplet" og installere Servicepack2 snart. Men jeg har såååå mye jeg må ta backup av først. Men så er det kanskje på tide å få tatt backup også ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...