Gå til innhold

Hvordan festet DU sammen fotopresentasjonen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Vi limte dem på mørkeblå kartong, tegnet tusjramme rundt hvert bilde og skrev med sølvtusj under. Så la vi hvert ark i plastlomme og satte det hele sammen med kjekk liten dings jeg kjøpte på et kopisenter; akkurat som en permholder men uten permen rundt!

Lykke til med bildepresentasjonen!

Hei Kathinka!

Jeg driver også med profilskriving for tiden.

Jeghar skjønt det slik at vår profil ( sør Afrika) visst skal være mer omfattende enn en del andre, så jeg vet ikke o det jeg har å si gjelder for andre også.

Men jeg har altså valgt å skrive teksten på pcen( siden jeg har meeget lite pen håndskrift)

og lager plass til bildene innimellom.

Dette skriver jeg ut på et lyst fagret papir, og så skal jeg feste bildene på. Dette legger jeg i ganske tykke plastmapper, som jeg igjen setter i en smal ringperm.

Jeg har til og med funnet en type ringperm med en salgs plastlomme på utsiden, så der kan jeg dekorer med postkort fra Norge.

Jeg forhørte meg med Vb ang dette med ringperm, og de var fornøyde.

Kanskje dette kan være noe for deg?

Ps, hvor mange bilder sender dere nedover, dere andre?

Hei Kathinka!

Jeg driver også med profilskriving for tiden.

Jeghar skjønt det slik at vår profil ( sør Afrika) visst skal være mer omfattende enn en del andre, så jeg vet ikke o det jeg har å si gjelder for andre også.

Men jeg har altså valgt å skrive teksten på pcen( siden jeg har meeget lite pen håndskrift)

og lager plass til bildene innimellom.

Dette skriver jeg ut på et lyst fagret papir, og så skal jeg feste bildene på. Dette legger jeg i ganske tykke plastmapper, som jeg igjen setter i en smal ringperm.

Jeg har til og med funnet en type ringperm med en salgs plastlomme på utsiden, så der kan jeg dekorer med postkort fra Norge.

Jeg forhørte meg med Vb ang dette med ringperm, og de var fornøyde.

Kanskje dette kan være noe for deg?

Ps, hvor mange bilder sender dere nedover, dere andre?

Vi sender ned ca 20 bilder.

Annonse

forelsket colombiamamma

Vi puttet dem i plastmapper, da er det enkelt å feste med litt hyssing eller en sløyfe... Klippet av hullene, da fikk de plass i vanlig mappe.

Da vi laget fotopresentasjon den gangen den skulle sendes til Colombia, brukte vi en perm med plastmapper inni som vi satte A4-ark med bilder i. Det var helt greit! Til vår store overraskelse fikk vi den tilbake den dagen vi fikk vår lille datter i Colombia.

Så mitt råd til dere som skal lage fotopresentasjon er...lag den så fin at du selv ville hatt den. For den blir deres til slutt.

Jeg printet alle bildene ut på A4 papir og gikk til et kopisenter og fikk de til å hulle alle arkene og sette på en plastspiral i ryggen. Første og siste side var i tykk kartong og AFs billedpresentasjonsforside monterte jeg selvføgelig på kartongen.

Ellers kan du bruke silketråd og stoppenål og lage en nydelig innbinding på den måten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...