Gjest dudass Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Er det bare meg som får fnatt av de to fjortissene i et dukkehjem? Neida, jeg må ikke se på, men gjorde det i dag. Syns de er skikkelig fjollete. 0 Siter
Moraki Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Henrik Ibsen, fjortis? Hæ? Hvor hva hvem? 0 Siter
Lucretia Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Henrik Ibsen, fjortis? Hæ? Hvor hva hvem? Dette dukkehjemmet har lite med Ibsen å gjøre. Iallefall de minuttene jeg så av det her en annen dag, da de viste hva man kunne bruke penne (pastarør) til... eksempler: Leggvarmere til barbie, til å ha rundt blyanten, og diverse andre ting. 0 Siter
Gjest den gode fe Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Dette dukkehjemmet har lite med Ibsen å gjøre. Iallefall de minuttene jeg så av det her en annen dag, da de viste hva man kunne bruke penne (pastarør) til... eksempler: Leggvarmere til barbie, til å ha rundt blyanten, og diverse andre ting. programmet er dritdårlig! ikke morsomme i det hele tatt de to jentene. IKKE humortalent. har slutta å se på det. minte meg om skolerevy skjetsjer. 0 Siter
MsSophie Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 programmet er dritdårlig! ikke morsomme i det hele tatt de to jentene. IKKE humortalent. har slutta å se på det. minte meg om skolerevy skjetsjer. Skolerevyer er som regel mye bedre! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.