Gjest Big Mac Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Jeg har ikke et liv utenfor dol. Dol er livet mitt og jeg er dol. Mr. dol. ShitDiddelyDol? 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Jeg har ikke et liv utenfor dol. Dol er livet mitt og jeg er dol. Mr. dol. Er du sikker på at det ikke er Mr.Idol ;o) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 ShitDiddelyDol? At jeg ikke tenkte på det tidligere! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Er du sikker på at det ikke er Mr.Idol ;o) Akkurat nå kan det være Mr. Gary Moore. Den var dårlig den, men han gjør seg bra på ørene mine akkurat nå. Tidlig på morran for meg! 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Akkurat nå kan det være Mr. Gary Moore. Den var dårlig den, men han gjør seg bra på ørene mine akkurat nå. Tidlig på morran for meg! Lefsevakt i kveld? Er Gary Moore bra? Noe du kan sammenligne med? Hehe, det var mange spørsmål det ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Lefsevakt i kveld? Er Gary Moore bra? Noe du kan sammenligne med? Hehe, det var mange spørsmål det ) Jeg hørte en del på han som yngre. Digget jo alt som hadde med metal å gjøre, og Moore hadde noen rocka album i det han tok pause fra bluesen. Ja, han har et og annet bra. Sjekk ut Essential-plata hans. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.