Gå til innhold

Ang. ny lay-out på DOL

Anbefalte innlegg

Er det bare meg som er "krøkkete" på data og ikke liker forandringer? Eller har sidene blitt mindre oversiktlige nå? Jeg syns jeg må holde på med pilene opp og ned hele tiden, jeg, for å få lest innlegg, og det hele er liksom blitt litt rotete og glorete....Ja, ja...jeg får vel neppe tilbake den gamle lay-out'en, men fikk iallfall lufta frustrasjonen...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161107-ang-ny-lay-out-p%C3%A5-dol/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Fillolin!

Ser du er på nett nå, så da griper jeg sjansen! Innlegget fra hun som er registrert i Reg. Öst i mai, hvor er det? På DOL eller FUB? Finner det ikke, jeg...

Ellers er jeg helt enig med deg i at det er litt glorete, men jeg er ikke noe datageni jeg heller, så det er kanskje hos oss feilen ligger? ;-)

Klem

Hei Fillolin!

Ser du er på nett nå, så da griper jeg sjansen! Innlegget fra hun som er registrert i Reg. Öst i mai, hvor er det? På DOL eller FUB? Finner det ikke, jeg...

Ellers er jeg helt enig med deg i at det er litt glorete, men jeg er ikke noe datageni jeg heller, så det er kanskje hos oss feilen ligger? ;-)

Klem

Innlegget er her og er et svar på din tråd "Behandlingstid region øst igjen". Hun (?) undertegnet med "Også ventende", men jeg husker ikke om det er et fast nick? Det er skrevet 5/10 så du må "bla" noen sider her. Det står bare at de er registrert i mai og hun kom dessverre ikke med noen lovnad i.f.t. å gi oss beskjed når de får svar....

Hold ut!

Takk for mail, forresten!

Klem fra

Innlegget er her og er et svar på din tråd "Behandlingstid region øst igjen". Hun (?) undertegnet med "Også ventende", men jeg husker ikke om det er et fast nick? Det er skrevet 5/10 så du må "bla" noen sider her. Det står bare at de er registrert i mai og hun kom dessverre ikke med noen lovnad i.f.t. å gi oss beskjed når de får svar....

Hold ut!

Takk for mail, forresten!

Klem fra

Heisan igjen!

Jeg har det faktisk ikke, jeg altså!! Det var jo der jeg lette först... Skjönner ingenting... Du har det, men ikke jeg, hmmmm.

Skitt au, det hadde jo uansett ikke gjort ventetida noe kortere, hi hi... :-D

Klem

Heisan igjen!

Jeg har det faktisk ikke, jeg altså!! Det var jo der jeg lette först... Skjönner ingenting... Du har det, men ikke jeg, hmmmm.

Skitt au, det hadde jo uansett ikke gjort ventetida noe kortere, hi hi... :-D

Klem

Nei, det bare føles sånn....(he-he)

I mellomtiden kan vi jo undre oss over den merkelige dataverdenen. Her er innlegget:

"Re: Behandlingstid Reg. Öst, igjen...

Beklager å måtte si at vi har ennå ikke mottatt svar fra region øst. Vi var registrert i siste del av mai.

- Også ventende"

Enda en klem

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...