Gå til innhold

farge i stuen

Anbefalte innlegg

Gjest oppussing
Skrevet

Vi vil male stuen vår. men jeg er så usikker, drømmerom å få det så fint:).håper noen her på dol kan gi meg noen tips. vi har en ganske stor stue med mye vinduer.Vi har sett på fargen lys toscana, er så vanskelig å se på den lille lappen hvordan det blir. Har du en farge å foreslå? synes du vi kan ha lyse gardiner til lyse vegger eller blir det for tamt?

Skrevet

Lys toscana er pent - og det går fint ant å bruke lyse gardiner til lyse vegger. Jeg synes lyse, lette rom er kjempelekre, jeg! Farger kan du likevel ha: Bruk kontraster i puter, duker og treverk + bilder.

Lykke til!

Skrevet

Hei du!

ja, lys toscana er kjempe fin.

Vi har den i vaskekjeller, men har også sett den på hotelrom med fargen eggehvit på listverk. det var flott.

ellers har vi elfenben i vår stue, og skal no male eggehvite lister på tak og gulv lister, samt alle vinduer.

gleder meg til å se resultatet!!!

lykke til du og

Gjest Harry Potter
Skrevet

Hei!

Har du vurdert fransk grå? Den er kjempefin og ikke grå i den forstand man skulle tro! Lyse vegger og gardiner er fint, du kan jo bare friske opp med fargerike puter o.l.

Hilsen

Gjest nassejenta
Skrevet

vi har nettopp flyttet inn i nytt hus, og jeg har fått en kjempefin stue! Fargen er en brekk mellom "latte" og "kaffe latte". Alle listene er malt hvite. Delikat og fint... :) Mørk merbau-parkett til - jeg er veldig fornøyd!

Har lyse gardiner, med bittelitt farge i for å løse opp alt det lyse.

Trives godt her vi!

Mvh

Gjest Elextra
Skrevet

Vi har lys Toscana på soverommet, og den ble langt mer beige og mørkere enn jeg forestilte meg. Men den er ikke så verst :ø). I stuen har vi en lysere farge (nesten helt hvit) og hvite (ikke helt kritt-) gardiner.

Skrevet

Jeg anbefaler Skygge. Vi har den på veggen, med hvite lister. Det er veldig svalt og lekkert - og så kan du friske opp med litt frekkere fargedetaljer.

fei1365380229
Skrevet

Jeg anbefaler Skygge. Vi har den på veggen, med hvite lister. Det er veldig svalt og lekkert - og så kan du friske opp med litt frekkere fargedetaljer.

Den har vi i stuen også. Kjempefin.

Skrevet

Skygge som malun nevner er flott. Eller en som heter White Winter (ikke så hvit som det høres ut).

Ellers er også Ida fin.

Skrevet

Vi har caffe latte i stua og latte ellers. Kjempefine.

Caffe latte er en beige farge. Hvis du vil ha litt mørkere så er også Nevada fin.

Lys toscana er også kjempefin, men litt gulere. Skygge er også gulig. Jeg syns at Ida går litt for mye mot rosa - eva også. Ellers kan du søke her på dol - det gjorde jeg og fikk mange tips, bla om de fargene jeg valgte.

Skrevet

Hei,

vi malte først stuen i lys toscana, men jeg syntes det ble for gult. Vi endte opp med Caffe Latte og det ble veldig fint.

Hilsen

Skrevet

Hei,

vi malte først stuen i lys toscana, men jeg syntes det ble for gult. Vi endte opp med Caffe Latte og det ble veldig fint.

Hilsen

flere her som har malt caffelatte i stuene sine. jeg finner ikke fargen i de farge karta jeg har. hvilke farge er det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...