Gå til innhold

Anabole steroider


Dorthe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Dorthe

    17

  • Prozak

    13

  • ShitDiddelyDo

    8

  • Clue1365380406

    5

Har ikke mulighet til å komme opp igjen. Her er ikke mye muskler å skryte av.

Ok - da er benpress, lårcurl og lårstrekk tingen. Tåhev er også lurt å ta med i samme slengen.

"..........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clue1365380406

Aldri :o) Da må man jo ha muskler på baksiden av lårene.

Joda, du klarer det.

Begynn lett, ta tyngre etterhvert, så skal du se at du får muskler der også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IngenLurerDenneGutten

Joda, du klarer det.

Begynn lett, ta tyngre etterhvert, så skal du se at du får muskler der også!

Ja - "sprettræv" er sexy;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, du klarer det.

Begynn lett, ta tyngre etterhvert, så skal du se at du får muskler der også!

Men jeg har ingen muskler bak der. Bare en 1-er på skalaen fra 0-5. Det betyr at man kan stramme muskelen men ikke mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg får ikke rumpe av det.

Guddagen.

Jeg har en liten øvelse for muskler i ræv og baksiden av lårene. Kanskje du klarer den?

Ligg på magen på gulvet, med et pledd eller en matte under for å ligge godt. Kroppen strak, armene fram. Bena litt fra hverandre. Stram så rompemusklene mens du sakte løfter bena litt opp fra gulvet. Hold så lenge du orker. Slapp av og gjenta øvelsen så mange ganger du vil og kan. Men husk! Helt strake ben og stram musklene.

Det vil være en fordel å ligge slik at du kan holde i noe med hendene, bena på en stol eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guddagen.

Jeg har en liten øvelse for muskler i ræv og baksiden av lårene. Kanskje du klarer den?

Ligg på magen på gulvet, med et pledd eller en matte under for å ligge godt. Kroppen strak, armene fram. Bena litt fra hverandre. Stram så rompemusklene mens du sakte løfter bena litt opp fra gulvet. Hold så lenge du orker. Slapp av og gjenta øvelsen så mange ganger du vil og kan. Men husk! Helt strake ben og stram musklene.

Det vil være en fordel å ligge slik at du kan holde i noe med hendene, bena på en stol eller noe.

Jeg klarer å stramme musklene men ikke å få dem opp fra gulvet. Jeg har trene på den i flere år men rumpa blir ikke større. Jeg tror jeg får glemme hele greia :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer å stramme musklene men ikke å få dem opp fra gulvet. Jeg har trene på den i flere år men rumpa blir ikke større. Jeg tror jeg får glemme hele greia :o(

Det vil nok hjelpe litt selvom du ikke klarer å løfte bena. Klarer du å stramme musklene, er du et stykke på vei, og plutselig en dag klarer du å få bena bittelitt opp fra gulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har ingen muskler bak der. Bare en 1-er på skalaen fra 0-5. Det betyr at man kan stramme muskelen men ikke mer.

Du kan gå og løpe, sitte og stå, ikke sant? :-) Det er så enkelt at man starter så lavt som man må, og jobber seg oppover. Jo mindre man har i utg. punktet, jo letter merker man fremgang.

"..........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan gå og løpe, sitte og stå, ikke sant? :-) Det er så enkelt at man starter så lavt som man må, og jobber seg oppover. Jo mindre man har i utg. punktet, jo letter merker man fremgang.

"..........................."

Jeg kan ikke løpe og hoppe nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke løpe og hoppe nei.

Men du kan gå? Så lenge du kan gå, så er det muskler i bena. Det er som sagt kun et spørsmål om å starte med lav nok motstand.

".........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...