Gå til innhold

Kristian Valen og sangen til marius ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå øverst på side 2, flytter seg jo hele tiden videre... (overskrift Silje Lean)

Gjest M.Angelica
Skrevet

nå øverst på side 2, flytter seg jo hele tiden videre... (overskrift Silje Lean)

Jeg tror ikke det er en katt han synger om!

Hallo1!?!

Selv om det ikke er sønnen så kan det jo være sønnen til f.eks (x)dama eller broren eller noe sånt.. :)

Gjest spekulasi
Skrevet

Jeg tror ikke det er en katt han synger om!

Hallo1!?!

Selv om det ikke er sønnen så kan det jo være sønnen til f.eks (x)dama eller broren eller noe sånt.. :)

Nei, er ikke noen katt.

Katta het Roy Magne.

Ungen het (muligens - etter innlegget på hjemmesiden) marius.

Skrevet

Og dette beviser vel at det er en jævla katte, og at fyren er sjuk!

oii!!! æ trudde d va æin sønn du hadde mista..hehe.. skjønne åzn du hadde d..!! æ blæi så læi mæ, når naboens katt mesten konne dø..!! jællp..!!

*klæm*

15 Februar 2004 - vennesla

--------------------------------------------------------------------------------

Sebastian

Magne som Kristian skriver om i DVDen er en katt som døde etter 4 år. Kristian var svært bundet til katten, men dette er IKKE sønnen hans.

28 Desember 2003 - Oslo

--------------------------------------------------------------------------------

Henning Haaland | |

Hei, Kristian! :)

Ønske deg en god jul og et godt nyttår.

ValenTV e bare heilt kanon!

Lykke te i statene, når du en gang havne der?!

Og te du så skreiv under, Magne va katten te Kristian.

26 Desember 2003 - Sandnes

Skrevet

oii!!! æ trudde d va æin sønn du hadde mista..hehe.. skjønne åzn du hadde d..!! æ blæi så læi mæ, når naboens katt mesten konne dø..!! jællp..!!

*klæm*

Sebastian

Magne som Kristian skriver om i DVDen er en katt som døde etter 4 år. Kristian var svært bundet til katten, men dette er IKKE sønnen hans.

28 Desember 2003 - Oslo

Henning Haaland | |

"Og dette beviser vel at det er en jævla katte, og at fyren er sjuk!"

Sjuk? Ærlig talt, lite sympatisk uttalelse på det grunnlaget.

".........................."

Gjest spekulasi
Skrevet

*klæm*

Sebastian

28 Desember 2003 - Oslo

Henning Haaland | |

Roy Magne tenker du på?

Han heter da ikke marius?

Har uansett skrevet og spurt, så får vi se.

Skrevet

Nei, er ikke noen katt.

Katta het Roy Magne.

Ungen het (muligens - etter innlegget på hjemmesiden) marius.

Kristian Valen kommer på frokost-TV imorgen, tror det er på NRK.

Kanskje noe nytt der om saken.

Har forstått det selv som om det er en gutt, en som sto han nær.

fei1365380229
Skrevet

Wow! Han har virkelig vært heldig med bildene på hjemmesiden :). Han var jo ordentlig kjekk!!!

Det har jeg aldri syns før.

Skrevet

"Og dette beviser vel at det er en jævla katte, og at fyren er sjuk!"

Sjuk? Ærlig talt, lite sympatisk uttalelse på det grunnlaget.

".........................."

Jeg forbeholder meg retten til å være uenig...

Hvis han har løyet til hele det norske folk om at han har mistet et barn som sto han svært nær, og det nå viser seg å være en katt, er fyren sjuk (etter pr)

Men bevares you are intitle to your own opinion..

Mne det rokker ikke ved min..

Skrevet

Jeg forbeholder meg retten til å være uenig...

Hvis han har løyet til hele det norske folk om at han har mistet et barn som sto han svært nær, og det nå viser seg å være en katt, er fyren sjuk (etter pr)

Men bevares you are intitle to your own opinion..

Mne det rokker ikke ved min..

Har han løyet og sagt at det var sønnen hans, så er jeg enig. Men jeg har ikke fått med meg at han har sagt noe som helst - tidligere ihvertfall.

Men man fremstår ikke som veldig sympatisk når man sier ting som "var det bare ei jævla katte" etc. Man bør kunne være voksen nok til å tenke litt over hvordan man sier ting.

"........................."

Gjest spekulasi
Skrevet

Har han løyet og sagt at det var sønnen hans, så er jeg enig. Men jeg har ikke fått med meg at han har sagt noe som helst - tidligere ihvertfall.

Men man fremstår ikke som veldig sympatisk når man sier ting som "var det bare ei jævla katte" etc. Man bør kunne være voksen nok til å tenke litt over hvordan man sier ting.

Nei, han har bare sagt at sangen ble skrevet etter at en gutt som sto ham nær døde 4 år gammel av kreft.

Skrevet

Ordet katte var relatert til den forskjellen det er når noen dør. Da er en katt bare en jævla katt, mens et fireårig barn selvfølgelig er mye mer verdifullt.

Jeg vet at noen få mener at alt liv på jorden har lik verdi, og mener at det er like grusomt å miste en katt som et barn, men jeg er ikke en av dem.

Skrevet

Ordet katte var relatert til den forskjellen det er når noen dør. Da er en katt bare en jævla katt, mens et fireårig barn selvfølgelig er mye mer verdifullt.

Jeg vet at noen få mener at alt liv på jorden har lik verdi, og mener at det er like grusomt å miste en katt som et barn, men jeg er ikke en av dem.

"men jeg er ikke en av dem."

Men det er heller unødvendig å påpeke akkurat det ved enhver anledning, slik mange har for vane å gjøre. For en som ser annerledes på det, er det rimlige uinteressant.

"..........................."

Skrevet

Nei, han har bare sagt at sangen ble skrevet etter at en gutt som sto ham nær døde 4 år gammel av kreft.

Men hva er problemet da?

Gjest spekulasi
Skrevet

Men hva er problemet da?

Jeg for min del har bare et problem med at alle tror han dreide på sannheten når han sa det var en gutt, og at det egentlig er katta hans. Heh.

Helt far out.

Skrevet

"men jeg er ikke en av dem."

Men det er heller unødvendig å påpeke akkurat det ved enhver anledning, slik mange har for vane å gjøre. For en som ser annerledes på det, er det rimlige uinteressant.

"..........................."

Jeg synes heller at de som setter et barneliv like høyt som et katteliv burde være den som holdt munn om sine meninger i gitte sitasjoner.

Uansett om du er enig eller ei, så er faktum at de aller fleste setter et barn foran et dyr.

Men du kan selvfølgelig mene det motsatte (uten at du trenger å utbasunere det)

At man behandler et dyr kjælig og med respekt, er en helt annen ting, og utenfor dette tema.

Skrevet

Jeg synes heller at de som setter et barneliv like høyt som et katteliv burde være den som holdt munn om sine meninger i gitte sitasjoner.

Uansett om du er enig eller ei, så er faktum at de aller fleste setter et barn foran et dyr.

Men du kan selvfølgelig mene det motsatte (uten at du trenger å utbasunere det)

At man behandler et dyr kjælig og med respekt, er en helt annen ting, og utenfor dette tema.

"Men du kan selvfølgelig mene det motsatte (uten at du trenger å utbasunere det)"

Nå har vel ikke akkurat jeg utbasonert noe her.

"........................"

Skrevet

"Men du kan selvfølgelig mene det motsatte (uten at du trenger å utbasunere det)"

Nå har vel ikke akkurat jeg utbasonert noe her.

"........................"

Nei, det var ment generelt.

Du kritiserer meg for å skrive en mening, som jeg vil tro de fleste andre er enige i.

Og når et gjelder et så sårbart tema som et barns død, så synes jeg faktisk at de som mener at en katt er like mye verd, kanskje ikke bør skrive det akkurat her inne, hvor vi vet det er mange som har mistet barn.

Man kan mene hva man vil, men noen ganger, og noen steder, bør munnen tie med det hjernen tenker.

Jeg villle f.eks ikke skrevet "den jævla katta er dau" på et nettsted for de med katter.

See? Hvis det fremdeles er uklart, så får det bare være det, jeg gidder ikke sånne laaaange diskusjoner om pjatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...