Gå til innhold

Kristian Valen og sangen til marius ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror ikke det er en katt han synger om!

Hallo1!?!

Selv om det ikke er sønnen så kan det jo være sønnen til f.eks (x)dama eller broren eller noe sånt.. :)

Det er da ingen katt han syntes om. Men jeg oppfatter det heller ikke som sønnen hans. Men et barn som stod han nær og som han hadde mye kontakt med.

Skrevet

Nei, det var ment generelt.

Du kritiserer meg for å skrive en mening, som jeg vil tro de fleste andre er enige i.

Og når et gjelder et så sårbart tema som et barns død, så synes jeg faktisk at de som mener at en katt er like mye verd, kanskje ikke bør skrive det akkurat her inne, hvor vi vet det er mange som har mistet barn.

Man kan mene hva man vil, men noen ganger, og noen steder, bør munnen tie med det hjernen tenker.

Jeg villle f.eks ikke skrevet "den jævla katta er dau" på et nettsted for de med katter.

See? Hvis det fremdeles er uklart, så får det bare være det, jeg gidder ikke sånne laaaange diskusjoner om pjatt.

"See? Hvis det fremdeles er uklart, så får det bare være det, jeg gidder ikke sånne laaaange diskusjoner om pjatt."

Det bekrefter jo egentlig det jeg sier, og det er unødvendig å si noe mer.

".............................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...