Gå til innhold

er jeg tykk

Anbefalte innlegg

Gjest fiskebolla
Skrevet

hei! jeg bare lurte på noe... veninna mi veier 45 kilo og jeg veier 50 og er 165 høy... hun sier at jeg er tykk å at hun ikke vil gå i skjørt samtidig med meg får da syns hun syndt på meg siden da ser jeg tykk ut i forhold til henne!! hun er lavere enn meg så det er jo ikke så rart at hun veier mindre!! burde jeg slanke meg litt?????

Skrevet

Kommer jo ann på hvor gammel du er, men høres ut som at du har mer normal kroppsvekt enn henne. Du er i hvert fall ikke for tykk! :)

Skrevet

50 kg og 165 cm? Du er TYNN vennen min! TYNN! Venninna di er faktisk radmager.

Skrevet

Du er passe tung, eller du kunne nok veid litt mer. Vanskelig å si uten å se deg. Venninna di er kanskje også passe tung, det spørs hvor liten hun er. Du ville nok sett det om hun ser ut som et beinrangel!

Skrevet

Antagelig ser du mye bedre ut enn venninn di. Og hun er sikkert sjalu på deg av den grunn, og vil ikke gå i skjørt ved siden av deg, fordi HUN ser underernært og pinglete ut.

Skrevet

Jeg er 1 cm høyere enn deg og 7 kilo tyngre enn deg. Og jeg er absolutt ikke tykk.

Gjest Mariaaah
Skrevet

Er overasket over at ingen før meg har spurt deg om dette: Kaller du henne venninna di??

Hadde min "venninne" sagt noe sånt til meg, hadde jeg sagt "hadet bra, lille stakkars venn".

Skrevet

Nei, du er tynn med en venninne som har problemer på den ene eller andre måten...

Skrevet

Nei, du er tynn med en venninne som har problemer på den ene eller andre måten...

Skrevet

Skrevet

Næmmen i alle dager da. Jeg reloader i innleggs-listen, så kommer innlegget mitt på nytt? Det blir jo helt feil.

Skal forte meg inn på webbis-forumet jeg.

Skrevet

Nei, du er helt perfekt.

Det var jeg også da jeg var 165 og 50kg :-)

Nå er jeg 165 og 54-55 .. og alle de ekstra kiloene har visst slått seg ned rundt midjen..sukk.

Det er ikke like pent:p

(har svært spinkel beinbygning)

Gjest For et dumt spørsmål
Skrevet

Er du selv opptatt av hvordan du ser ut eller er du veldig opptatt av hva din venninne mener om din vekt og deg?

Du er faktisk ung og er fremdeles i vekst, så å slanke seg er i allefall en idiotisk ting å ty til...

Dessuten er du tynn nok når du veier 50kg til å være 1.65kg, så du har i allefall ingen grunn til å klage og syte over at du er feit, for det er andre som er i allefall mye feitere enn deg som er i samme høyde..

Dessuten er det vel heller viktigere å ha det bra med deg selv enn å bry deg så veldig mye om hva din venninne mener om deg...Hva med å få bedre selvtillit..

Drit i din venninne. Hun har nok sikkert mindreverdighetskomplekser og dårlig selvtillit siden hun sier dette til deg.. Hun gjør det vel bare for å hevde seg over deg...

Dessuten er det ingen virkelig gode venninner som sier sånt noe hvis dere er gode venninner. Hun høres ut som en dårlig venninne.

Kanskje du kan si i fra til henne at du ikke liker at hun kaller deg for feit eller kutte ut kontakten hvis hun psyker deg ned på dette punktet og få deg noen andre venninner som aksepterer deg uansett kroppsvekt og høyde...

Til slutt ikke kall deg selv for fiskebolla. Det er bare rett og slett misbruk av navnet i allefall når du er tynn i forhold til høyden din...

Svaret på ditt spørsmål er at nei du er ikke tykk, men der i mot ganske tynn.

Idiotisk av deg å slanke deg litt når du ikke en gang trenger det...

Gjest Svar til deg
Skrevet

Nei, du er helt perfekt.

Det var jeg også da jeg var 165 og 50kg :-)

Nå er jeg 165 og 54-55 .. og alle de ekstra kiloene har visst slått seg ned rundt midjen..sukk.

Det er ikke like pent:p

(har svært spinkel beinbygning)

Det er heller ikke mye, men kg slår seg vel rundt midten uansett om du er ung eller gammel..

Tviler på at du har så mange kg rundt i midten når du fremdeles ligger på midt i 50 tallet på kg og er 1.65cm høy..

Tenk på dem som virkelig veier 85kg med den samme høyden som deg. Da har man grunn til å være oppgitt..

Det var nok et tullesvar du skrev til denne jenta tenker jeg meg, for du kan ikke mene at disse kg ligger rundt midten når du veier det du gjør?

Gjest Til Niobe
Skrevet

Antagelig ser du mye bedre ut enn venninn di. Og hun er sikkert sjalu på deg av den grunn, og vil ikke gå i skjørt ved siden av deg, fordi HUN ser underernært og pinglete ut.

Eller så kan det også være at hun ikke er så høy som sin venninne og er mye lavere når hun står ved siden av sin venninne når dem er ute på byen...

Eller mindreverdighetskomplekser

Gjest Du trenger heller å få lagt på deg noen kg
Skrevet

Slanke deg litt?

Er du helt tett i huet jente?

Du trenger heller å få på deg noen kg slik at du blir litt mer normalvektig, og litt mer å se på...

Du er veldig tynn. Faktisk undervektig i følge bmi. Du burde heller ha fått på deg noen kg, så kanskje du blir MYE vakkere enn det du er nå. og skaffe deg et mer positiv syn på deg selv

De fleste gutter liker jo litt å ta i. Jo mer å ta i, jo mer å være glad i...

Skrevet

Det er heller ikke mye, men kg slår seg vel rundt midten uansett om du er ung eller gammel..

Tviler på at du har så mange kg rundt i midten når du fremdeles ligger på midt i 50 tallet på kg og er 1.65cm høy..

Tenk på dem som virkelig veier 85kg med den samme høyden som deg. Da har man grunn til å være oppgitt..

Det var nok et tullesvar du skrev til denne jenta tenker jeg meg, for du kan ikke mene at disse kg ligger rundt midten når du veier det du gjør?

Vekt i forhold til høyde sier utrolig lite om slikt egentlig, for beinbygning (som min, utrolig spinkel), muskler og kroppsbygning generelt vises ikke i dette forholdet.

Jeg ser ikke tjukk ut generelt, men magen velter godt ut over buksekanten på alle kanter. Synes ikke det er pent.

Gjest Til Tiliti
Skrevet

Vekt i forhold til høyde sier utrolig lite om slikt egentlig, for beinbygning (som min, utrolig spinkel), muskler og kroppsbygning generelt vises ikke i dette forholdet.

Jeg ser ikke tjukk ut generelt, men magen velter godt ut over buksekanten på alle kanter. Synes ikke det er pent.

Er du sikker på at magen din velter så mye utover buksekanten som du tror..

Har ikke sett deg, men jeg tviler på at magen din velter seg mye utover buksekanten som du mener på

De fleste som er slanke, klager jo uansett enten på mage eller lårene når dem egentlig ikke har noe grunn til å klage..

Hadde du vært i samme høyde og veid over 80kg hadde jeg forstått at du hadde syntes det..

Skrevet

Er du sikker på at magen din velter så mye utover buksekanten som du tror..

Har ikke sett deg, men jeg tviler på at magen din velter seg mye utover buksekanten som du mener på

De fleste som er slanke, klager jo uansett enten på mage eller lårene når dem egentlig ikke har noe grunn til å klage..

Hadde du vært i samme høyde og veid over 80kg hadde jeg forstått at du hadde syntes det..

Er selvfølgelig ingenting å klage for, bortsett fra at jeg alltid har hatt flat mage, både på sidene og fremme. Så for meg er dette helt unormalt, og jeg trives ikke med det.

Er ikke vant til dette, ei heller at det skulle bli så "#&¤%"%# vanskelig å finne bukser. De sitter jo ikke lengre. Urk.

2 år etter fødsel var magen min helt flat og alt tilbake til normalen, men etter det begynte den å forandre seg.

Trimmer, har lagt om kostholdet .. men trimmer ikke nok generelt (kardio) vet jeg.

Dette er selvfølgelig et luksusproblem. Jeg er ikke tjukk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...