Gå til innhold

er jeg tykk

Anbefalte innlegg

Gjest Til Tiliti
Skrevet

Er selvfølgelig ingenting å klage for, bortsett fra at jeg alltid har hatt flat mage, både på sidene og fremme. Så for meg er dette helt unormalt, og jeg trives ikke med det.

Er ikke vant til dette, ei heller at det skulle bli så "#&¤%"%# vanskelig å finne bukser. De sitter jo ikke lengre. Urk.

2 år etter fødsel var magen min helt flat og alt tilbake til normalen, men etter det begynte den å forandre seg.

Trimmer, har lagt om kostholdet .. men trimmer ikke nok generelt (kardio) vet jeg.

Dette er selvfølgelig et luksusproblem. Jeg er ikke tjukk.

Tror at det er dessverre vanlig at kroppen forandrer seg etter hvert når man har født små barn. Det samme "problemet" sliter nok flere mødre med som har født barn tidligere....

Det kan godt også hende at det ligger en del overflødig skinn igjen rundt magen etter at du gikk gravid. Under graviditeten så utvider jo skinnet rundt magen seg fordi ungen vokser inne i magen

Det med buksene er jeg faktisk enige med deg i at det ikke er lett å finne bukser som passer. Enten er dem for store i livet eller så er dem for trange i lårene...

Det spørs vel i hvilken butikk du kjøper buksene dine i siden det er flere forskjellige produsenter som lager bukser..

Skrevet

Tror at det er dessverre vanlig at kroppen forandrer seg etter hvert når man har født små barn. Det samme "problemet" sliter nok flere mødre med som har født barn tidligere....

Det kan godt også hende at det ligger en del overflødig skinn igjen rundt magen etter at du gikk gravid. Under graviditeten så utvider jo skinnet rundt magen seg fordi ungen vokser inne i magen

Det med buksene er jeg faktisk enige med deg i at det ikke er lett å finne bukser som passer. Enten er dem for store i livet eller så er dem for trange i lårene...

Det spørs vel i hvilken butikk du kjøper buksene dine i siden det er flere forskjellige produsenter som lager bukser..

Enten er de for trange rundt livet, eller for store rundt lårene :-)

Det jeg reagerte på var at alt så helt ut som før, i to år etter fødsel.

Først DA fikk jeg stor mage.

Så kan nok ikke skylde på fødselen, må nok bli årene. Er 25.

Gjest Til Tiliti
Skrevet

Enten er de for trange rundt livet, eller for store rundt lårene :-)

Det jeg reagerte på var at alt så helt ut som før, i to år etter fødsel.

Først DA fikk jeg stor mage.

Så kan nok ikke skylde på fødselen, må nok bli årene. Er 25.

Ok!

Kanskje det er aldersforandringer.

Er 24 år.Har ikke fått noen unger ennå, men kjenner meg igjen når det gjelder det å finne bukser som passer....

At magen har blitt større kan vel også komme av forskjellige årsaker, enten av livstilsendringer eller om man har begynt på noen medisiner som har vektøkning som bivirkning..

Jeg begynte på noen medisiner som ga vektøkning som bivirkning, og det ble vanskelig å finne bukse for meg...La på meg over 10kg..

Da gikk jeg og handlet i veromoda, og størrelsene som dem hadde i buksene der var små for meg, men nå som jeg har gått litt ned i vekt igjen og buksestørrelsene i veromodabutikken passer meg, har jeg ikke råd til å handle der...

Skrevet

Ok!

Kanskje det er aldersforandringer.

Er 24 år.Har ikke fått noen unger ennå, men kjenner meg igjen når det gjelder det å finne bukser som passer....

At magen har blitt større kan vel også komme av forskjellige årsaker, enten av livstilsendringer eller om man har begynt på noen medisiner som har vektøkning som bivirkning..

Jeg begynte på noen medisiner som ga vektøkning som bivirkning, og det ble vanskelig å finne bukse for meg...La på meg over 10kg..

Da gikk jeg og handlet i veromoda, og størrelsene som dem hadde i buksene der var små for meg, men nå som jeg har gått litt ned i vekt igjen og buksestørrelsene i veromodabutikken passer meg, har jeg ikke råd til å handle der...

Huffda, dårlige kombinasjoner det der :-)

Jeg sitter mer stille nå enn de to første årene etter fødsel, men MYE MYE MYE Mindre stille enn jeg gjorde før jeg fikk barn.

Min mor begynte ikke å bli bredere rundt midten før hun var 40, men hun har alltid vært tynnere enn meg. Når jeg var 17 og veide 45kg passet jeg ikke inn i hennes bukser fra etter at hun fødte meg.

Og vi er begge to beryktede for de enorme porsjonene middag vi klarer å skufle i oss. Nå har vi dog redusert, begge to. Ble litt skremt over forandringene :-)

Gjest Du er tynn
Skrevet

Nei, men du kunne godt ha lagt på deg 5kg uten å ta skade av det

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...