Gå til innhold

Ble tvunget til å ta abort....

Anbefalte innlegg

Alill1365380691

Jeg har hele mitt liv blitt utsatt for overgrep av flere personer,da jeg var 11 ble jeg gravid med en av dem...Ingen visste om overgrepene.Til moren min sa jeg at jeg hadde ligget med min kjæreste.Jeg var i sjokk og alt gikk så fort...inn på sykehuset,fjerne det de kalte celleklumpen og ut igjen.Etterpå har ingen nevnt det.Jeg tenker på det hele tiden...Sørger over det barnet jeg aldri fikk møte,jeg savner henne sånn og ville så gjerne hatt henne hos meg...Synes det er tøft å ikke ha noen grav å gå til...Bare tomhet...

Er så trist....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161279-ble-tvunget-til-%C3%A5-ta-abort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anonym akkurat nå

Hvordan vet du at det var en hunn?

Hvis du skulle hatt en grav å gå til så må vi vel ha gravsteder til de spontanaborterte fostrene også.

Jeg hadde da hatt 4 graver så det håper jeg virkelig de ikke starter med.

Tragisk det da at du ble gravid som barn.

Alill1365380691

Hvis du skulle hatt en grav å gå til så må vi vel ha gravsteder til de spontanaborterte fostrene også.

Vet ikke,bare følte d...Det kan godt ha vært en gutt også....Ga henne navn også jeg,bare for at d hele skulle bli litt personlig

Stakkar deg som har måttet oppleve 4 spontanaborter...d må være kjempetøft!

• 2 uker senere...
Gjest Pimpirian

Faen, måte på spydighet....

STOR forskjell på å miste enn å bli TVINGA til å drepe det ufødte barnet....

Ble selv tvinga til abort. Tok medisinsk abort og så fosteret med hode armer og ben (var for langt på vei til medisinsk abort, men de gjorde feil på sykehuset...)

Dette er noe jeg også sliter jævlig med for å si det mildt,

Så Alill, jeg forstå at du kunne tenke deg å hatt en grav å gå til----

Gjest anonym akkurat nå

Faen, måte på spydighet....

STOR forskjell på å miste enn å bli TVINGA til å drepe det ufødte barnet....

Ble selv tvinga til abort. Tok medisinsk abort og så fosteret med hode armer og ben (var for langt på vei til medisinsk abort, men de gjorde feil på sykehuset...)

Dette er noe jeg også sliter jævlig med for å si det mildt,

Så Alill, jeg forstå at du kunne tenke deg å hatt en grav å gå til----

Jo jeg skjønner dere jo litt da.

Det er nok annerledes å miste barnet uten at det skjer på naturens måte.

Men som jeg som har 4 spontanaborter har ikke noe behov for å ha gravsteder til dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...