blomst1 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hei I Mai våknet jeg opp en morgen med smerter i den midterste tåen på venstre fot. Jeg trodde jeg hadde brukket den uten å legge merke til det, men i sommer begynte hoftene også å bli veldig vonde, foten var fortsatt vond. Deretter har jeg fått veldig vonde føtter akkurat som om "fotputene"er betent, og det gjør veldig vondt å gå på. Smertene varierer litt i intensivitet, men blir aldri helt borte, det virker som det sprer seg.Har nå merket en flekk bak på ryggen som også verker på samme måte. Har ikke vært hos legen. Har noen vert bort i noe liknende.Jeg begynner å bekymre meg. Smertene er til tider ganske kraftige, men bare ved bevegelse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 -blomst1 Dette høres noe merkverdig ut, først og fremst fordi du ikke finner noen åpenbar sammenheng med fall, slag, store belastninger eller annet. Dessuten har det vart temmelig lenge. Jeg mener klart at legen din bør se nærmere på dette. I den forbindelse vil han/hun sikkert ta noen blodprøver, evt. rtg. bilder, i tillegg til en klinisk undersøkelse. Uten at dette er gjort, er det umulig for meg å spekulere på hva det er. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aekornsa Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Opllever det samme selv i disse dager. Verken startet på høyre fotpute for noen uker siden og i dag morges kom det kraftige smerter under venstre fotpute. Dvs at jeg nå faktisk har tildels stor smerter når jeg går. Har du fått noe svar på dine "utfordringer"?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.