Gå til innhold

Vandrene smerte


blomst1

Anbefalte innlegg

Hei

I Mai våknet jeg opp en morgen med smerter i den midterste tåen på venstre fot. Jeg trodde jeg hadde brukket den uten å legge merke til det, men i sommer begynte hoftene også å bli veldig vonde, foten var fortsatt vond. Deretter har jeg fått veldig vonde føtter akkurat som om "fotputene"er betent, og det gjør veldig vondt å gå på. Smertene varierer litt i intensivitet, men blir aldri helt borte, det virker som det sprer seg.Har nå merket en flekk bak på ryggen som også verker på samme måte. Har ikke vært hos legen. Har noen vert bort i noe liknende.Jeg begynner å bekymre meg. Smertene er til tider ganske kraftige, men bare ved bevegelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

-blomst1

Dette høres noe merkverdig ut, først og fremst fordi du ikke finner noen åpenbar sammenheng med fall, slag, store belastninger eller annet. Dessuten har det vart temmelig lenge. Jeg mener klart at legen din bør se nærmere på dette. I den forbindelse vil han/hun sikkert ta noen blodprøver, evt. rtg. bilder, i tillegg til en klinisk undersøkelse. Uten at dette er gjort, er det umulig for meg å spekulere på hva det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Opllever det samme selv i disse dager. Verken startet på høyre fotpute for noen uker siden og i dag morges kom det kraftige smerter under venstre fotpute.

Dvs at jeg nå faktisk har tildels stor smerter når jeg går.

Har du fått noe svar på dine "utfordringer"??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...