Gå til innhold

OL interreserte korrigert

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert student
Skrevet

Skrev et innlegg tidligere men glemte en viktig detalj. Jeg skal skrive en oppgave og trenger derfor informasjon om det var noen asiatiske land som tok medalje under vinter OL i Lillehammer 1994? Håper noen kan hjelpe meg med dette, gjerne navn på personen og hvilken gren det ble tatt medalje i.

Stor stjerne til den som kan hjelpe meg med dette. (Evt link til sider hvor dette kan stå)

Gjest Mr Papp
Skrevet

Jeg gidder ikke sjekke lenka fra Lucretia, men hvis du ikke fant noe der, så har du her et svar:

Takanori Kono, Japan, tok sølv i kombinert, etter å ha spurtslått nordmannen Bjarte Engen Vik (som da tok bronse). Fred Børre Lundberg vant.

En digresjon: Engen Vik ble intervjua av CNN etterpå. De ville ha en forklaring på hvorfor Vik tapte spurten. Engen sa: "He [Kono] had a very big fart.." Hehe..

skorpionfisken
Skrevet

Jeg gidder ikke sjekke lenka fra Lucretia, men hvis du ikke fant noe der, så har du her et svar:

Takanori Kono, Japan, tok sølv i kombinert, etter å ha spurtslått nordmannen Bjarte Engen Vik (som da tok bronse). Fred Børre Lundberg vant.

En digresjon: Engen Vik ble intervjua av CNN etterpå. De ville ha en forklaring på hvorfor Vik tapte spurten. Engen sa: "He [Kono] had a very big fart.." Hehe..

hihi.

Det var jo godt han var frisk da, og ikke som han som ikke kunne lede sen store internasjonale messen på grunn av influenza.

Hans stedfortreder sa:

Welcome to this big mess. Im sorry **** cannot be here to welcome you, because he has a bad infuence.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...