Gjest klimberlill23 Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Jeg får ikke laptoppen til og konfigurere ip- adressen automatisk med trådløst nettverkskort. Men gjennom kabel går det greit. Det er forbindelse med d-linken og laptoppen kommer på nett med manuelt innsatt ip-adresse. Noen som har en formening hva dette kan være? 0 Siter
Line Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Ja... jeg hadde omtrent samme problem selv. Det viste seg til syvende og sist at det var en for gammel driver til nettverkskortet, det måtte lastes ned på nytt og oppdateres. Kan det være det som er feilen hos deg og? 0 Siter
Gjest klimberlill23 Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Ja... jeg hadde omtrent samme problem selv. Det viste seg til syvende og sist at det var en for gammel driver til nettverkskortet, det måtte lastes ned på nytt og oppdateres. Kan det være det som er feilen hos deg og? Det kan kanskje ikke utelukkes, skal prøve og sjekke. takk for tipset :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.