Gå til innhold

Harrytur til Svinesund

Gjest Ut på harrytur aldri sur

Anbefalte innlegg

Gjest Ut på harrytur aldri sur
Skrevet

Jeg har tenkt meg på Harrytur til Svinesund. Det er noen år siden sist jeg var der så jeg vet ikke helt hva som finnes av butikker i området og hvor det lønner seg å dra. Hvis noen er kjent der og har tips til steder (butikker med godt utvalg av matvarer) tar jeg imot dem med stor takk, gjerne også tips til et koselig lunchsted hvis det finnes.

Skrevet

Hei.

Husker ikke hva de heter de butikkene der jeg men hvis du tar til høyre i Svinesund - altså høyre side med butikker etc.- så er det med en gang en gedigen matbutikk der.

Du kan ikke ta feil.

Kafeer...pleier å bruke den ved siden av den butikken jeg nevnte nå, der er kafe, godtebutikk og tobakk.

Ellers så er det ikke så stort så du klarer meget godt å få tittet innom det meste der på en tur.

Matbutikkene stenger 21.00 men de andre butikkene og bodene stenger visst 19.00 tror jeg.

God tur da.

:)

Skrevet

Ikke ta til høyre med en gang, men kjør litt videre. Da kommer du til Nordby, og der har det kommet et veldig fint nytt kjøpesenter. De har ikke bare en svært stor matbutikk, de har også noen fine klesbutikker som H&M, Vero Moda og noen andre litt dyrere som jeg ikke husker. Din Sko er det også der.

Og litt nedenfor, på det gamle senteret, er det en butikk med bra utvalg av sportsklær. Og mat selvfølgelig.

Skrevet

Hei.

Husker ikke hva de heter de butikkene der jeg men hvis du tar til høyre i Svinesund - altså høyre side med butikker etc.- så er det med en gang en gedigen matbutikk der.

Du kan ikke ta feil.

Kafeer...pleier å bruke den ved siden av den butikken jeg nevnte nå, der er kafe, godtebutikk og tobakk.

Ellers så er det ikke så stort så du klarer meget godt å få tittet innom det meste der på en tur.

Matbutikkene stenger 21.00 men de andre butikkene og bodene stenger visst 19.00 tror jeg.

God tur da.

:)

Jeg anbefaler også Nordby. Har handlet der i mange år for har campingvogn ikke så langt unna.

Av spisesteder, vanlig kafeer. Drar du derimot litt lenger sør, inn i Strømstad er valget mye større når det gjelder spisested. Et lite, koselig pizzeria bl.a. Da får du jo også eventuelt med deg kvoten om du vil en tur på "Systembolaget". Billig vin!

God tur!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...