Gå til innhold

biancostøvletter...

Anbefalte innlegg

Gjest rådvill ang dette
Skrevet

Har sett ut et par som jeg tror jeg synes er pene... De er høye i pent skinn, har rund tupp og høy ikke så vedig tynn hel. Koster 1600.

Synes du dette høres ut som en pen støvlett? Slike med runde tupper, er de helt ut neste år?

Egentlig bryr jeg meg ikke så mye om hva som er inn eller ut, men jeg ønsker ikke å kjøpe noe som kun er inn denne sesongen...

Vær så snill og hjelp meg da! Skal kjøpe de, skal ikke kjøpe de...

Skrevet

Jeg synes de hørtes helt anmeinnelige ut... Liker støvletter som er stilige, litt sexy.. : )

1600 synes jeg er ALTfor mye å gi... Kanskje du vil ha noe annet neste år. Bedre å heller kjøpe to par, så kan du bytte litt på... Et bar brune/beige og et par svarte.

Skrevet

Link??? Ettersom jeg er selvutnevnt støvlettekspert (er innehvaver av et betydelig antall). Rund tupp og ikke så veldig tynn, men ganske høy helt er råstilig! Og neppe "ut" neste år, (heldigvis er det svært få ting som blir "ut" lenger). Men neste høst vil det nok være mindre spisse tupper iallefall. Retro-looken vil nok vare en stund til.

Skrevet

Siden jeg bryr meg katta om hva som er "in" i år, eller neste så hadde jeg nok falt for støvlettene om de var i min smak.

( Synes rundt tupp og litt fetere hel er pent/praktisk. Liker dog ikke helt høye støvletter )

Det som da hadde vært avgjørende for ikke kjøp for meg er prisen ;)

Gjest rådvill ang dette
Skrevet

Link??? Ettersom jeg er selvutnevnt støvlettekspert (er innehvaver av et betydelig antall). Rund tupp og ikke så veldig tynn, men ganske høy helt er råstilig! Og neppe "ut" neste år, (heldigvis er det svært få ting som blir "ut" lenger). Men neste høst vil det nok være mindre spisse tupper iallefall. Retro-looken vil nok vare en stund til.

Pinlig, men jeg vet ikke hvordan jeg legger ut en link...

Men støvlettene finner du på bianco.no, gå inn på collection, dame och støvlettene er nummer 8911.

Skrevet

Men støvlettene finner du på bianco.no, gå inn på collection, dame och støvlettene er nummer 8911.

Du kopierer bare web adressen og limer inn. Men det var ikke mulig å linke direkte til disse ( til ditt forsvar) ;-)

Støvlettene er stilige, og et svart støvlett par er jo et "must" i enhver garderobe. Bronx har også mange svært stilie i sin kolleksjon, prisene ligger på ca. kr 1300,- per. par.

Skrevet

Big Mac klarte det visset :-) men så er jeg langt bedre på støvletter enn data da ;-) he he..

Gjest Big Mac
Skrevet

Du kopierer bare web adressen og limer inn. Men det var ikke mulig å linke direkte til disse ( til ditt forsvar) ;-)

Støvlettene er stilige, og et svart støvlett par er jo et "must" i enhver garderobe. Bronx har også mange svært stilie i sin kolleksjon, prisene ligger på ca. kr 1300,- per. par.

"Men det var ikke mulig å linke direkte til disse "

Sjekk innlegget under...

(Høyre-klikk på den valgte støvletten, og velg "Åpne i eget vindu".)

Skrevet

"Men det var ikke mulig å linke direkte til disse "

Sjekk innlegget under...

(Høyre-klikk på den valgte støvletten, og velg "Åpne i eget vindu".)

Tuusen takk. Jammen lærte jeg noe nytt idag..

Gjest Big Mac
Skrevet

Lurer litt på hvor for du klikket deg inn på et innlegg om damestøvletter? he he..

*rødme*

Neida, bare benytter enhver sjanse til ikke å gjøre jobben min akkurat nå.... 100-kilos-telefonen frister ikke...

Skrevet

*rødme*

Neida, bare benytter enhver sjanse til ikke å gjøre jobben min akkurat nå.... 100-kilos-telefonen frister ikke...

He he ;-) Finnes mange linker til lekkert undertøy også *knegg*

Skrevet

Støvlettene var jo pene, de, men jeg hadde neppe betalt 1600,- for dem.

Med mindre foten min var vanskelig å finne andre støvletter til og disse passet perfekt.

Skrevet

Etter jeg så bildet må jeg bare si at de var råstilige! ; ) Sånne vil jeg også ha! : ( men er blakk.. hadde jeg hatt penger hadde ejg gått for dem...

Skrevet

Er de gode å gå i da? Jeg synes Biancosko er vonde nesten alltid så jeg hadde nok ikke kjøpt dem :o)

Skrevet

Jeg elsker støvletter men syns ikke de du har funnet er så veldig fine. Helt ålreit, men jeg jobber selv i skobutikk og til neste år kommer ikke vi til å ta inn mye med rund tupp i hvert fall. Om moten blir borte tviler jeg på, men det kommer ikke så mye rundt tupper hos oss neste år da.. Lykke til :)

Skrevet

Syns de så veldig stilige og klassiske ut!

- men HØYE!

Skrevet

Jeg elsker støvletter men syns ikke de du har funnet er så veldig fine. Helt ålreit, men jeg jobber selv i skobutikk og til neste år kommer ikke vi til å ta inn mye med rund tupp i hvert fall. Om moten blir borte tviler jeg på, men det kommer ikke så mye rundt tupper hos oss neste år da.. Lykke til :)

Oh no, skal det bli enda verre?

Alt har jo vært spisst i 14 evigheter nå, jeg ooooooorker ikke mer.

*klage*

Fremdeles spisse?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...