Gjest rådvill ang dette Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Har sett ut et par som jeg tror jeg synes er pene... De er høye i pent skinn, har rund tupp og høy ikke så vedig tynn hel. Koster 1600. Synes du dette høres ut som en pen støvlett? Slike med runde tupper, er de helt ut neste år? Egentlig bryr jeg meg ikke så mye om hva som er inn eller ut, men jeg ønsker ikke å kjøpe noe som kun er inn denne sesongen... Vær så snill og hjelp meg da! Skal kjøpe de, skal ikke kjøpe de... 0 Siter
Spirello Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Jeg synes de hørtes helt anmeinnelige ut... Liker støvletter som er stilige, litt sexy.. : ) 1600 synes jeg er ALTfor mye å gi... Kanskje du vil ha noe annet neste år. Bedre å heller kjøpe to par, så kan du bytte litt på... Et bar brune/beige og et par svarte. 0 Siter
serendipity Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Link??? Ettersom jeg er selvutnevnt støvlettekspert (er innehvaver av et betydelig antall). Rund tupp og ikke så veldig tynn, men ganske høy helt er råstilig! Og neppe "ut" neste år, (heldigvis er det svært få ting som blir "ut" lenger). Men neste høst vil det nok være mindre spisse tupper iallefall. Retro-looken vil nok vare en stund til. 0 Siter
Rubia Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Siden jeg bryr meg katta om hva som er "in" i år, eller neste så hadde jeg nok falt for støvlettene om de var i min smak. ( Synes rundt tupp og litt fetere hel er pent/praktisk. Liker dog ikke helt høye støvletter ) Det som da hadde vært avgjørende for ikke kjøp for meg er prisen 0 Siter
Gjest rådvill ang dette Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Link??? Ettersom jeg er selvutnevnt støvlettekspert (er innehvaver av et betydelig antall). Rund tupp og ikke så veldig tynn, men ganske høy helt er råstilig! Og neppe "ut" neste år, (heldigvis er det svært få ting som blir "ut" lenger). Men neste høst vil det nok være mindre spisse tupper iallefall. Retro-looken vil nok vare en stund til. Pinlig, men jeg vet ikke hvordan jeg legger ut en link... Men støvlettene finner du på bianco.no, gå inn på collection, dame och støvlettene er nummer 8911. 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Pinlig, men jeg vet ikke hvordan jeg legger ut en link... Men støvlettene finner du på bianco.no, gå inn på collection, dame och støvlettene er nummer 8911. Badabing! http://www.bianco.com/collection/viewer.asp?section=women&page=1&style=4 0 Siter
serendipity Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Pinlig, men jeg vet ikke hvordan jeg legger ut en link... Men støvlettene finner du på bianco.no, gå inn på collection, dame och støvlettene er nummer 8911. Du kopierer bare web adressen og limer inn. Men det var ikke mulig å linke direkte til disse ( til ditt forsvar) ;-) Støvlettene er stilige, og et svart støvlett par er jo et "must" i enhver garderobe. Bronx har også mange svært stilie i sin kolleksjon, prisene ligger på ca. kr 1300,- per. par. 0 Siter
serendipity Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Badabing! http://www.bianco.com/collection/viewer.asp?section=women&page=1&style=4 Jeg fikk ikke til å lage link jeg ( håpløs i data da). Hvordan gjorde du det? 0 Siter
serendipity Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Pinlig, men jeg vet ikke hvordan jeg legger ut en link... Men støvlettene finner du på bianco.no, gå inn på collection, dame och støvlettene er nummer 8911. Big Mac klarte det visset :-) men så er jeg langt bedre på støvletter enn data da ;-) he he.. 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Du kopierer bare web adressen og limer inn. Men det var ikke mulig å linke direkte til disse ( til ditt forsvar) ;-) Støvlettene er stilige, og et svart støvlett par er jo et "must" i enhver garderobe. Bronx har også mange svært stilie i sin kolleksjon, prisene ligger på ca. kr 1300,- per. par. "Men det var ikke mulig å linke direkte til disse " Sjekk innlegget under... (Høyre-klikk på den valgte støvletten, og velg "Åpne i eget vindu".) 0 Siter
serendipity Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Badabing! http://www.bianco.com/collection/viewer.asp?section=women&page=1&style=4 Lurer litt på hvor for du klikket deg inn på et innlegg om damestøvletter? he he.. 0 Siter
serendipity Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 "Men det var ikke mulig å linke direkte til disse " Sjekk innlegget under... (Høyre-klikk på den valgte støvletten, og velg "Åpne i eget vindu".) Tuusen takk. Jammen lærte jeg noe nytt idag.. 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Lurer litt på hvor for du klikket deg inn på et innlegg om damestøvletter? he he.. *rødme* Neida, bare benytter enhver sjanse til ikke å gjøre jobben min akkurat nå.... 100-kilos-telefonen frister ikke... 0 Siter
serendipity Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 *rødme* Neida, bare benytter enhver sjanse til ikke å gjøre jobben min akkurat nå.... 100-kilos-telefonen frister ikke... He he ;-) Finnes mange linker til lekkert undertøy også *knegg* 0 Siter
cecily Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Støvlettene var jo pene, de, men jeg hadde neppe betalt 1600,- for dem. Med mindre foten min var vanskelig å finne andre støvletter til og disse passet perfekt. 0 Siter
Spirello Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Etter jeg så bildet må jeg bare si at de var råstilige! ; ) Sånne vil jeg også ha! : ( men er blakk.. hadde jeg hatt penger hadde ejg gått for dem... 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Er de gode å gå i da? Jeg synes Biancosko er vonde nesten alltid så jeg hadde nok ikke kjøpt dem ) 0 Siter
Gjest sahrah Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Jeg elsker støvletter men syns ikke de du har funnet er så veldig fine. Helt ålreit, men jeg jobber selv i skobutikk og til neste år kommer ikke vi til å ta inn mye med rund tupp i hvert fall. Om moten blir borte tviler jeg på, men det kommer ikke så mye rundt tupper hos oss neste år da.. Lykke til 0 Siter
baktus Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Pinlig, men jeg vet ikke hvordan jeg legger ut en link... Men støvlettene finner du på bianco.no, gå inn på collection, dame och støvlettene er nummer 8911. Syns de så veldig stilige og klassiske ut! - men HØYE! 0 Siter
tiliti Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Jeg elsker støvletter men syns ikke de du har funnet er så veldig fine. Helt ålreit, men jeg jobber selv i skobutikk og til neste år kommer ikke vi til å ta inn mye med rund tupp i hvert fall. Om moten blir borte tviler jeg på, men det kommer ikke så mye rundt tupper hos oss neste år da.. Lykke til Oh no, skal det bli enda verre? Alt har jo vært spisst i 14 evigheter nå, jeg ooooooorker ikke mer. *klage* Fremdeles spisse? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.