MarieLouis Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Har lyst på en tur til sydligere strøk 2 uken i desember. Hvor er det mest sannsynlig å få godt vær ? Noen som har noen steder å anbefale. Vurderer Gran Canaria og Tenerife 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Er ikke Tenerife på Gran Canaria? nei, det er to øyer som begge hører til kanari-øyene 0 Siter
Spirello Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 nei, det er to øyer som begge hører til kanari-øyene Ok... Sier bare Gran Canaria om hele suppa jeg, men da heter det Kanariøyenen da altså, trodde det var det samme. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Ok... Sier bare Gran Canaria om hele suppa jeg, men da heter det Kanariøyenen da altså, trodde det var det samme. http://www.vulkaner.no/t/canarias.htm Lær litt geografi Maaaange kanariøyer. 0 Siter
Niobe Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Er ikke Tenerife på Gran Canaria? Eh, nei. Tenerife og Gran Canaria er naboøyer. Fuerteventura er også en øy i den øygruppen. 0 Siter
Niobe Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Det er litt finere på Tenerife enn Gran Canaria. Litt frodigere. Ellers er det mye samme suppa. Men styr hvertfall unna Puerto Rica. Verste syden-stedet, ever. 0 Siter
Niobe Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Det er litt finere på Tenerife enn Gran Canaria. Litt frodigere. Ellers er det mye samme suppa. Men styr hvertfall unna Puerto Rica. Verste syden-stedet, ever. Puerto Rico. Ikke Puerto Rica. 0 Siter
MarieLouis Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Skrevet 13. oktober 2004 Puerto Rico. Ikke Puerto Rica. Er det så ille på Puerto Rico på vinteren også ? Står at det er det mest solsikre stedet da. Har vært på Playa del Ingles og vil ikke tilbake dit. Alt var gammelt og slitt. Var mest på Sunwing anlegget vi da,for vi reiser med et barn. 0 Siter
Spirello Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 http://www.vulkaner.no/t/canarias.htm Lær litt geografi Maaaange kanariøyer. ja det hadde vært noe det gitt! ; ) Geografi er ikke min sterke side for å si det mildt... hehe.. 0 Siter
Prozak Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Er det så ille på Puerto Rico på vinteren også ? Står at det er det mest solsikre stedet da. Har vært på Playa del Ingles og vil ikke tilbake dit. Alt var gammelt og slitt. Var mest på Sunwing anlegget vi da,for vi reiser med et barn. Hvis man liker turistmaskiner, så er Puerto Rico flott. Det er imidlertid null sjarm over stedet. ".........................." 0 Siter
nolte Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Ingen av delene. Ustabilt vær, for kaldt til å bade osv. Anbefaler Thailand(Phuket/Karon Beach) når du skal ha to uker i desember. Garantert varme. 0 Siter
Gjest paaang Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Er ikke Tenerife på Gran Canaria? Du må ikke blande sammen Gran Canaria og KanariØYENE. 0 Siter
MarieLouis Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Skrevet 14. oktober 2004 Ingen av delene. Ustabilt vær, for kaldt til å bade osv. Anbefaler Thailand(Phuket/Karon Beach) når du skal ha to uker i desember. Garantert varme. Vi skal bare ha en uke, så jeg synes det er litt langt å reise. Spesielt når vi har en datter på 3 år som skal være med. Hva med Egypt ? 0 Siter
nolte Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Vi skal bare ha en uke, så jeg synes det er litt langt å reise. Spesielt når vi har en datter på 3 år som skal være med. Hva med Egypt ? Jeg leste litt fort, syns det stod 2 uker, men det var "2. uken". Enig i at Thailand blir litt langt for en uke. Egypt er vel greit, selv om det smeller en og annen bombe der i blant... 0 Siter
flisa Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 ja det hadde vært noe det gitt! ; ) Geografi er ikke min sterke side for å si det mildt... hehe.. Ikke min heller - for jeg var forelska i lærærn og fikk ikke med meg noe han sa... Så nå må jeg reise for å ta igjen kunnskap! hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.