Gå til innhold

Gran Canaria eller Tenerife

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst på en tur til sydligere strøk 2 uken i desember. Hvor er det mest sannsynlig å få godt vær ? Noen som har noen steder å anbefale. Vurderer Gran Canaria og Tenerife

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Er ikke Tenerife på Gran Canaria?

nei, det er to øyer som begge hører til kanari-øyene

Skrevet

nei, det er to øyer som begge hører til kanari-øyene

Ok... Sier bare Gran Canaria om hele suppa jeg, men da heter det Kanariøyenen da altså, trodde det var det samme.

Skrevet

Eh, nei. Tenerife og Gran Canaria er naboøyer. Fuerteventura er også en øy i den øygruppen.

Skrevet

Det er litt finere på Tenerife enn Gran Canaria. Litt frodigere. Ellers er det mye samme suppa. Men styr hvertfall unna Puerto Rica. Verste syden-stedet, ever.

Skrevet

Det er litt finere på Tenerife enn Gran Canaria. Litt frodigere. Ellers er det mye samme suppa. Men styr hvertfall unna Puerto Rica. Verste syden-stedet, ever.

Puerto Rico. Ikke Puerto Rica.

Skrevet

Puerto Rico. Ikke Puerto Rica.

Er det så ille på Puerto Rico på vinteren også ? Står at det er det mest solsikre stedet da. Har vært på Playa del Ingles og vil ikke tilbake dit. Alt var gammelt og slitt. Var mest på Sunwing anlegget vi da,for vi reiser med et barn.

Skrevet

Er det så ille på Puerto Rico på vinteren også ? Står at det er det mest solsikre stedet da. Har vært på Playa del Ingles og vil ikke tilbake dit. Alt var gammelt og slitt. Var mest på Sunwing anlegget vi da,for vi reiser med et barn.

Hvis man liker turistmaskiner, så er Puerto Rico flott. Det er imidlertid null sjarm over stedet.

".........................."

Skrevet

Ingen av delene. Ustabilt vær, for kaldt til å bade osv.

Anbefaler Thailand(Phuket/Karon Beach) når du skal ha to uker i desember. Garantert varme.

Skrevet

Du må ikke blande sammen Gran Canaria og KanariØYENE.

Skrevet

Ingen av delene. Ustabilt vær, for kaldt til å bade osv.

Anbefaler Thailand(Phuket/Karon Beach) når du skal ha to uker i desember. Garantert varme.

Vi skal bare ha en uke, så jeg synes det er litt langt å reise. Spesielt når vi har en datter på 3 år som skal være med. Hva med Egypt ?

Skrevet

Vi skal bare ha en uke, så jeg synes det er litt langt å reise. Spesielt når vi har en datter på 3 år som skal være med. Hva med Egypt ?

Jeg leste litt fort, syns det stod 2 uker, men det var "2. uken".

Enig i at Thailand blir litt langt for en uke.

Egypt er vel greit, selv om det smeller en og annen bombe der i blant...

Skrevet

ja det hadde vært noe det gitt! ; ) Geografi er ikke min sterke side for å si det mildt... hehe..

Ikke min heller - for jeg var forelska i lærærn og fikk ikke med meg noe han sa...:)

Så nå må jeg reise for å ta igjen kunnskap! hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...