Gå til innhold

Utblåsning

Anbefalte innlegg

Gjest Sirilillia
Skrevet

Det føles nesten slik fortiden, jeg er hjemme nå fordi vi har studieuke. Jeg går musikk grunnfag på høgskolen og har hatt utrolig mye å gjøre. Likevel henger jeg veldig etter i hørelære, derfor bestemte jeg meg for å øve masse denne uka, samtidig begynne på oppgaver og ta igjen annet tapt stoff. Saken er at jeg ikke får gjort noe ting, jeg går rundt med konstant dårlig samvittighet og en redsle om att jeg ikke kommer til å stå i hørelære. Det tærer sånn på, men vet ikke hvor jeg skal begynne...får ikke roet meg ned, selv om jeg stortsett går hjemme.

Har mye annet å tenke på også, har liksom ikke fått noen ordentlige venner der hvor jeg går nå, vennene hjemme har jeg lite til felles med, så vi finner sjeldent på noe. Vennene fra folkehøgskolen ser heller ikke ut til å bry seg, de har sikkert fått et helt nytt liv med masse venner. I tilleg har jeg innsett at jeg er bifil og ja...foreldrene mine ville støtt meg ut dersom jeg fant ei jente.

Alt jeg trenger er noen til å holde rundt meg og fortelle meg at alt skal gå bra, fortelle meg at jeg er bra. Men jeg har ingen og ta blir alle små problemer så store føler jeg.

Skrevet

Hei.

Er det ikke godt å få blåst ut skikkelig?

Jeg får ikke holdt rundt deg, men sender deg noen tanker allikevel.

Det ser ut som om at du har mange løse tråder, som du gjerne skulle ha samlet sammen til et nøste.

Hvorfor tror du at du skal feile på skolen?

Ha troen på deg selv. For å gå videre, ta opp en løs tråd og begynn å nøste.

Høres lett ut, ikke sant?

:) Men jeg lover deg, at alt vil bli bedre.

Gjest Stor klem
Skrevet

Tøffe tider for deg høres det ut som. For å ta hørelæra først: Det finnes dataprogrammer for hørelæretrening - enten online eller nedlastbare. Det gjør det mye morsommere å øve, synes jeg da! Jeg har funnet et som jeg liker godt, det kan lastes ned herfra: http://www.cope.dk/dk/index_earobics.htm

Synes du er litt heldig som går og tar musikk grunnfag jeg da. :)

Ellers kan jeg ikke annet enn å gratulere deg med oppdagelsen av at du er bifil. Hvis foreldrene dine synes det er et problem, så må du finne deg andre personer å få støtte fra. LLH (Landsforeningen for lesbisk og homofil frigjøring) har i mange år hatt noe de kaller for TIN-kafé. TIN står for Ta Imot Nye, dvs at det er et møtested for nyutsprungne homser, lesber og bi-er. Adresser og mer info finner du på LLH sine hjemmesider: http://www.llh.no/

Ønsker deg lykke til, og håper du finner deg en søt dame riktig snart!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...