Moraki Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 De siste innleggene der er fra 2002?? Hvorfor det? Går det ikke an å skrive der lenger? Hmmm.. 0 Siter
flisa Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 nei - det har ikke gått an å skrive der på 2 år da serru 0 Siter
Moraki Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Skrevet 13. oktober 2004 nei - det har ikke gått an å skrive der på 2 år da serru Hmrrrmff hva er grunnen til det? For mye drittkasting? 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Hmrrrmff hva er grunnen til det? For mye drittkasting? Jepp, ingen som orka å kontrollere diskusjons-dustene der inne. 0 Siter
maria-liisa Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Jeg er ny, så kjenner ikke til dette forumet. Men jeg tror at folk blir stadig mer redde, redde for å skille seg ut! Og det er blitt stadig mer penger som er verdien, ikke hva folk er, kan bidra med, og- ikke minst-hva slags utvikling vi ønsker oss. Jeg tror at det står spesielt dårlig til hos folk, og politikere, med tanke på å prøve å ofre en tanke på konsekvensene av det en sier og gjør. Og jeg synes også at vi nå burde begynne å diskutere hva slags samfunn vi ønsker oss, istedetfor hva vi ikke vil ha! 0 Siter
flisa Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Hmrrrmff hva er grunnen til det? For mye drittkasting? For mye og sprikende meninger :-O 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.