Gå til innhold

FU: Hva er du redd for, hva slags fobier har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt ivirg angående innlegget om frykt for terror.

Så, hva er du redd for?

Jeg er redd for:

-Lyn og torden

-Mørket (Gå alene gjennom alléer og gater i mørket alene osv)

-Fyrverkeri, våpen og andre ting som smeller

-At noe skal skje med familien min

Kommer ikke på noe mer i farten, men jeg er ikke videre begeistret for folk som har kledd seg ut med masker heller, men det er fordi jeg synes de er ekle (alla Scream-filmene)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg er livredd elg i parringstia. Har også hatt marertitt om denne skapningen. Jeg drømte at den hadde hodet inn gjennom soveromsvinduet.

Jeg er ikke redd for menesker, jo - skattefuten:-|

Skrevet

Jeg er livredd elg i parringstia. Har også hatt marertitt om denne skapningen. Jeg drømte at den hadde hodet inn gjennom soveromsvinduet.

Jeg er ikke redd for menesker, jo - skattefuten:-|

Jeg er redd fulger jeg...

Duer å ekle måker å sånn

Skrevet

Altså av sånne banale ting; "kjøre heis, døde dyr (fulger, katter osv som man kan støte på helt uoppmerksomt), og så er jeg nok litt husredd.

Skrevet

Jeg har fobi for døde fugler og nattsvermere.

Alt annet er greit.

fei1365380229
Skrevet

Hoggorm!

Mennesker som har svar på alt og ikke er åpne for andres meninger i det hele tatt.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg er redd fulger jeg...

Duer å ekle måker å sånn

Ja måker glemte jeg, de kan være jævlige på en regntung Søndagsmårra;)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg har fobi for døde fugler og nattsvermere.

Alt annet er greit.

"nattsvermere"

Gi deg da - det kunne være meg;)

Skrevet

"nattsvermere"

Gi deg da - det kunne være meg;)

Men det er et annet slag ;o)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Jeg hater små kryp som kryr og myldrer der de ikke burde vært i det hele tatt. Og store mengder bladlus ....uurrgg##

Skrevet

Edderkopper! Og slanger og krypdyr. Og store høyder!

Skrevet

Edderkopper. Trange, mørke, støvete steder, kjellere osv. Å gå alene i mørket ute. Liker meg ikke i tuneller - i særdeleshet ikke disse undersjøiske.

Skrevet

Tannlegen.

Og så liker jeg egentlig ikke å fly, men jeg har blitt bløtere med årene. Sånn er det nr reiselysten er større enn flyskrekken... Men jeg passer alltid på å ha tid til en øl eller rødvin på flyplassen først...

Skrevet

Jeg er vel kanskje ikke akkurat redd, men jeg greier ikke å snakke om eller tenke på øyets oppbygning. Det er helt grusomt for meg. Og sprøyter/sprøytestikking.Noe av det verste jeg ser er en sprøyte som trenger gjennom huden.

Skrevet

Edderkopper! Og slanger og krypdyr. Og store høyder!

Glemte tannleger og fødsler også! :(

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Glemte tannleger og fødsler også! :(

Tannleger glemte jeg også. Som 8-åring bygste jeg ut av stolen og hoppet ut av vinduet, og rømte hjem. Ikke rart morsan kasta inn håndkleet til slutt.

Skrevet

Mennesker.

Har et snev av tannlegeskrekk også, kanskje fordi jeg har en mor som er utøver av yrket. Hun er ikke akkurat blant de snille og forsiktige tannlegene...

Gjest Mista nikkløsnavnet
Skrevet

Noe av det værste jeg vet er tang og tare. Skal jeg bade, er det et mareritt å gå ut i vannet hvis jeg ser noe av det. Bare jeg kjenner det på beina blir jeg "litt hysterisk". En gang jeg svømte, var det lavt vann og jeg kjente det på magen og beina. Prøvde å si til meg selv at det var bare tang og tare, men ble noe mer enn "litt hysterisk"

Skrevet

Mine største redsel er vel at det skal skje noe med barna mine eller de andre som står meg nær.

Så er jeg jo litt redd for at det skal skje meg noe også da, vil jo gjerne være hos mine kjære da :)

Edderkopper...disse ufyselige, forferdelige, horrible småkrypa - som også kan være diiiiigre - skremmer nesten vett av meg.

Dog beholder jeg sånn nogenlunde kontroll, men skal si svetten renner ja *ler*

Haier...ikke av vi har flust av dem her liksom men det er også noe som gir meg ståpels.

Er noe høyderedd også da, og ikke glad i å fly...

Hmmm...pingle jeg har blitt a...

;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...