Spirello Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Jeg er aller mest redd for at noen i familien min/venner skal blir alvorlig esyke, komme utfor en grusom ulykke eller dø... jeg er kjemperedd for at mormor skal dø! : ( Ellers er jeg redd for å bli overfalt en natt i byen, slått ned og rana eller voldtatt... Det tenker jeg på når ejg går alene i byen om natta. jeg er heller ikke glad i å fly, blir litt nervøs, men er ikke redd heller.... VEPS er ejg kjemperedd for.. Blir ganske hysterisk rett og slett. Har noe å gjøre med at jeg er allergisk og da. 0 Siter
Spirello Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Jeg er aller mest redd for at noen i familien min/venner skal blir alvorlig esyke, komme utfor en grusom ulykke eller dø... jeg er kjemperedd for at mormor skal dø! : ( Ellers er jeg redd for å bli overfalt en natt i byen, slått ned og rana eller voldtatt... Det tenker jeg på når ejg går alene i byen om natta. jeg er heller ikke glad i å fly, blir litt nervøs, men er ikke redd heller.... VEPS er ejg kjemperedd for.. Blir ganske hysterisk rett og slett. Har noe å gjøre med at jeg er allergisk og da. Blir helt rar i hele kroppen hver gang jeg skal til lege, tannlege eller gynekolog (gynekolog er faktisk best av de tre, for vet at der får ejg i hvert fall ikke vondt.. kommer an på hva jeg skal gjøre hos legen). jeg blir akkurat som bedøvd.. Dopa. Slapp og snøvlete... Tror hjerne skiller ut ett eller annet for å roe meg ned, merkelig følelse... 0 Siter
Gjest Mai-Juni Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Hver gang noen jeg kjenner er høygravide er jeg redd for at noe skal gå galt under fødselen - slik at både mor og barn mister livet. Ganske slitsomt, for jeg er i en alder der "alle" får barn. Ikke før blir jeg lettet over at en fødsel har gått bra, så blir en ny veninne gravid... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.