Gå til innhold

FU: Hva er du redd for, hva slags fobier har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er aller mest redd for at noen i familien min/venner skal blir alvorlig esyke, komme utfor en grusom ulykke eller dø... jeg er kjemperedd for at mormor skal dø! : (

Ellers er jeg redd for å bli overfalt en natt i byen, slått ned og rana eller voldtatt... Det tenker jeg på når ejg går alene i byen om natta.

jeg er heller ikke glad i å fly, blir litt nervøs, men er ikke redd heller....

VEPS er ejg kjemperedd for.. Blir ganske hysterisk rett og slett. Har noe å gjøre med at jeg er allergisk og da.

Skrevet

Jeg er aller mest redd for at noen i familien min/venner skal blir alvorlig esyke, komme utfor en grusom ulykke eller dø... jeg er kjemperedd for at mormor skal dø! : (

Ellers er jeg redd for å bli overfalt en natt i byen, slått ned og rana eller voldtatt... Det tenker jeg på når ejg går alene i byen om natta.

jeg er heller ikke glad i å fly, blir litt nervøs, men er ikke redd heller....

VEPS er ejg kjemperedd for.. Blir ganske hysterisk rett og slett. Har noe å gjøre med at jeg er allergisk og da.

Blir helt rar i hele kroppen hver gang jeg skal til lege, tannlege eller gynekolog (gynekolog er faktisk best av de tre, for vet at der får ejg i hvert fall ikke vondt.. kommer an på hva jeg skal gjøre hos legen).

jeg blir akkurat som bedøvd.. Dopa. Slapp og snøvlete... Tror hjerne skiller ut ett eller annet for å roe meg ned, merkelig følelse...

Gjest Mai-Juni
Skrevet

Hver gang noen jeg kjenner er høygravide er jeg redd for at noe skal gå galt under fødselen - slik at både mor og barn mister livet.

Ganske slitsomt, for jeg er i en alder der "alle" får barn. Ikke før blir jeg lettet over at en fødsel har gått bra, så blir en ny veninne gravid...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...