Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det finner 24 gram. Du får hive innpå to av gangen hvis du synes du ikke får nok nikotin.

Okay....men da får jeg skikkelig snusleppe da vel?

Hvor lenge har du den inne av gangen?

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

25

• MsSophie

8

• ariadne

5

• mariaflyfly

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

men har du vist henne http://www.lilly.dk?

Eller fått tak i kjole fra noen andre her?

Eller på finn.no? Let under saker og ting, klær, kvinneklær (søk på kjole).

Der var det nydelige kjoler men dyre :o(

Jeg tror ikke hun havner på flere ball, det er liksom ikke helt henne.

Skrevet

Okay....men da får jeg skikkelig snusleppe da vel?

Hvor lenge har du den inne av gangen?

Lenge.

Og så putter jeg den i ganen så det ikke synes etter at den har blitt våt. Jeg vil ikke ha noe snusleppe altså. Redd for tannkjøttet mitt er jeg også.

Skrevet

Der var det nydelige kjoler men dyre :o(

Jeg tror ikke hun havner på flere ball, det er liksom ikke helt henne.

Husk at hun kan selge kjolen etterpå da, på finn.no koster det jo nesten ingenting å annonsere.

Skrevet

Husk at hun kan selge kjolen etterpå da, på finn.no koster det jo nesten ingenting å annonsere.

Hun kan titte selv når hun kommer hit. De har ikke fått installert adsl enda der hun bor.

Skrevet

Det verste er at jeg har klipt håret og det ble skikkelig mislykket :o(

Så det med snusen er ikke det verste. Jeg har ikke lyst å gå ut engang.

Å nei! Da glir tiaraen ned!

Seriøst: Få ting er verre for selvfølelsen enn en dårlig klipp. Du har min medfølelse! Usj. Gå tilbake, eller hvis du har råd, gå til en ny.

Skrevet

Å nei! Da glir tiaraen ned!

Seriøst: Få ting er verre for selvfølelsen enn en dårlig klipp. Du har min medfølelse! Usj. Gå tilbake, eller hvis du har råd, gå til en ny.

Nå er det heldigvis ikke jeg som skal på ball :o)

Håret ble altfor kort, men jeg tror det blir bedre om noen uker. LOL, jeg ser virkelig fæl ut og dattera mi daua av latter.

Skrevet

Nå er det heldigvis ikke jeg som skal på ball :o)

Håret ble altfor kort, men jeg tror det blir bedre om noen uker. LOL, jeg ser virkelig fæl ut og dattera mi daua av latter.

: ) Brutalt!

Skrevet

: ) Brutalt!

Eneste redningen er å barbere seg og det har jeg ikke tryne til.

Og lua mi fra i fjor har noen stjålet :o(

Skrevet

Eneste redningen er å barbere seg og det har jeg ikke tryne til.

Og lua mi fra i fjor har noen stjålet :o(

LOL - hva kan jeg si? Rapp en av de kule luene til dattra di. Kanskje en av disse sør-amerikanske indianerluene som går langt nedover kinnene? Ingen kler dem, men ingen vil heller kjenne deg igjen...

Skrevet

Kanskje dere kan finne noe her. Klikk på selskapskjoler. ....det finnes også en del nedsatte kjoler her.

http://www.snart-gift.no/kjole1.htm

(Jeg mener å huske at denne nett-butikken er en dolers)

Eller er det noen av innvandrerbutikken som har silkeaktige selskapskjoler. Kan være verdt å ta en titt.

Skrevet

LOL - hva kan jeg si? Rapp en av de kule luene til dattra di. Kanskje en av disse sør-amerikanske indianerluene som går langt nedover kinnene? Ingen kler dem, men ingen vil heller kjenne deg igjen...

Hehe, dattera mi har en militærgrønn strikkelue fra eldstemanns uniform i militæret. Tror ikke den er så aktuell. Men det er mange butikker i gata så jeg får våge meg ut en tur.

Skrevet

Kanskje dere kan finne noe her. Klikk på selskapskjoler. ....det finnes også en del nedsatte kjoler her.

http://www.snart-gift.no/kjole1.htm

(Jeg mener å huske at denne nett-butikken er en dolers)

Eller er det noen av innvandrerbutikken som har silkeaktige selskapskjoler. Kan være verdt å ta en titt.

Jeg skal gjemme linken og så får hun se neste gang hun kommer.

Skrevet

Oj.. DET er faktisk svært stivt!! OG for mange jenter så viktig at de går "mann av huse" for å se flottest ut.Jeg takket i min tid nei til å være med. Håper du får lånt noe for det er jo ikek veldig billig å leie heller.

Skrevet

Gardeball?!?!?!

Åååååååhhhhhhh!!!!!

Eg var SÅ misunneleg på ei eg kjende som skulle på ball da eg var yngre... Og det var berre med vanlege kadettar, gardeball er berre DER OPPE !!! Heldiggris, den jenta...

Eg har ingen fleire tips til kjole enn det du har fått. Måtte berre seie "heldige jente" ;-)

Skrevet

Gardeball?!?!?!

Åååååååhhhhhhh!!!!!

Eg var SÅ misunneleg på ei eg kjende som skulle på ball da eg var yngre... Og det var berre med vanlege kadettar, gardeball er berre DER OPPE !!! Heldiggris, den jenta...

Eg har ingen fleire tips til kjole enn det du har fått. Måtte berre seie "heldige jente" ;-)

Jeg er også litt missunnelig. Har aldri vært på ball i hele mitt liv bortsett fra da jeg gikk på danseskolen som barn :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...