Gå til innhold

20 tegn på at byturen bør nærme seg slutten for damene...

Anbefalte innlegg

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

1. Du tror helt oppriktig at å danse med armene over hodet mens du vrikker på rumpa og roper YOOHOO er svært sexy...

2. Du har plutselig bestemt deg for å betro deg til noen ..

3. På din siste do-tur var du plutselig forvandlet fra gudinne til Cowboy-Laila...

4. Du mister 03:00 kebaben på gulvet, plukker den opp og fortsetter å spise...

5. Du begynner å grine og forteller alle hvor glad du er i dem...

6. Det er mindre enn tre timer til du skal være på jobb...

7. Du har funnet en dypere og mer spirituell side ved nerden som sitter ved siden av deg...

8. Mannen du flirter med er din tidligere biologilærer...

9. Du føler en overveldende trang til å kaste klærne og stå på bordet og synge med imaginær mikrofon....

10.Øynene dine nekter å holde seg åpne uten hjelp, så du beslutter å holde dem halvt lukket og føler at det gir deg en eksotisk og sexy look...

11.Det virker som en brillefin idè å bli trillet nedover gaten i en

handlevogn...

12.Du kjefter på bartenderen fordi han har gitt deg bare blandevann (mens sannheten er at smaksløkene dine ikke lenger kjenner vodkaen...)

13.Du tror du har lagt deg i sengen, men hodeputen kjennes mistenkelig ut som kjøkkengulvet...

14.Du starter envher samtale og setning med: Ikke misforstå meg, MEN...

15.Du oppdager for sent at toalettlokket er nede...

16.Klemmene dine begynner å minne mistenkelig om angrepstaktikk i wrestling...

17.Du er så trøtt at du setter deg ned på gulvet (hvor du enn måtte befinne deg) og tar en liten blund...

18.Du slutter å lukke knappen i buksen etter toalettbesøk, dette sparer dyrebar tid som heller kan tilbringes med drinken...

19.Du tar av deg skoene fordi du oppriktig tror at det er skoene som får deg til å gå litt rart...

20.Du aner ikke hvor vesken din er...

Skrevet

Selv bør jeg være på vakt ved følgende (dessverre smertelig erfarte) tegn:

* Alt jeg sier høres så utrolig bra og slagferdig ut at jeg må gjenta det to-tre ganger for maks effekt.

* Jeg tror at alle er oppriktig interesserte i å høre meg deklamere dikt eller sangtekster.

* Jeg synes solbriller innendørs virker superkult og litt filmstjerneaktig.

* Jeg får lyst til å sende gamle venner sms-er om hvor mye jeg savner dem og hvor mye de har betydd for meg.

* Jeg er overbevist om at tre timer søvn egentlig er alt jeg trenger for å fungere på jobb - for jeg er jo fremdeles så ung og sprek.

* Hvis jeg bare prater fort nok, kommer verken bartendere eller drosjesjåfører til å merke at jeg er full.

* Jeg finner kreative, spennende løsninger på både nasjonale og internasjonale problemer.

*...og som en konsekvens av dette sverger jeg til alle som gidder - og ikke gidder- å høre på, at jeg innen 10 år er topp-politiker med eget parti.

*rødme*

Skrevet

*ler* Dette minte meg innmari om en god venninne av meg ;o)

Skrevet

* Alt jeg sier høres så utrolig bra og slagferdig ut at jeg må gjenta det to-tre ganger for maks effekt.

* Jeg tror at alle er oppriktig interesserte i å høre meg deklamere dikt eller sangtekster.

* Jeg får lyst til å sende gamle venner sms-er om hvor mye jeg savner dem og hvor mye de har betydd for meg.

* Jeg er overbevist om at tre timer søvn egentlig er alt jeg trenger for å fungere på jobb - for jeg er jo fremdeles så ung og sprek.

* Hvis jeg bare prater fort nok, kommer verken bartendere eller drosjesjåfører til å merke at jeg er full.

* Jeg finner kreative, spennende løsninger på både nasjonale og internasjonale problemer.

*...og som en konsekvens av dette sverger jeg til alle som gidder - og ikke gidder- å høre på, at jeg innen 10 år er topp-politiker med eget parti.

*rødme*

Jeg trodde et øyeblikk at du var meg! Men etter å ha lest de to siste punktene ser jeg til min lettelse at du er min venninne Elin - hei!

Skrevet

*rødme*

Oj, med unntak av politikerrollen og deklamering, så hørtes det veldig ut som meg etter litt for mange glass...

*kremt*

Ellers kjente jeg meg igjen i punkt 10 i hovedinnlegget...når jeg ikke holder meg våken ved å prate mye, fort og stadig ivrig, prøver jeg å se sofistikert ut ved å ha øynene halvveis oppe (når jeg egentlig er halvveis i drømmeland...)

ja, ja...

;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...