Gjest GreenIguana Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Nå følger jeg med på denne serien, og jeg må si HURRA ESPEN.:-) Han ble vår favoritt fra dag 1, vet ikke hvorfor, han bare BLE det. Og så FLINK som han er.:-) (de andre også da, selvsagt, men..........det er nå Espen som er godgutten, da) Kjempestolt av ham, selv om jeg ikke kjenner ham..:-) Måtte bare si det..;-) 0 Siter
Gemini Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Pokker, jeg glemte å se på idag. Jeg er i perifer familie med mannen til en av de andre deltakerne :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 ??? Han er jo bare sur og grinete og gidder ikke trene så mye som han skal jo. 0 Siter
Soria Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Enig. Han er absolutt favoritten min der 0 Siter
Gjest GreenIguana Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 ??? Han er jo bare sur og grinete og gidder ikke trene så mye som han skal jo. Trene? Hva er det da? ;-) Nei, Espen er favoritten, han går ned, han er søt, han er toppen..;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.