Gå til innhold

ville dere ha endret nicket deres fra DOL til RL`?

Anbefalte innlegg

Gjest ekte Dolianer
Skrevet

Vet om en som gjorde det. og jeg må bare si at det høres helt teit ut. Men alt er jo lov. Er det aktuelt for dere å ta DOL nicket som fornavn?

Skrevet

Tror nok det hadde blitt vel dumt ja;o)

Tror ikke jeg hadde likt det, nei!

Skrevet

Huff, nei.... Nå kan jeg ikke skjønne hvorfor jeg valgte et så dust nick som jeg har, men nå er jo nicket mitt liksom blitt "meg" her på DOL da :o)

Skrevet

Nei, jeg tror ikke det. Selv om navnet mitt er enda mer kjedelig enn nicket.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, det ville jeg.

Men jeg går av ulike grunner jeg ikke vil gå inn på her under navnet shitboy i RL, så overgangen ville ikke blitt spesielt stor.

skorpionfisken
Skrevet

Skorpionfisken - som fornavn?

Der tror jeg folkeregisteret ville satt en grense gitt....

Skrevet

Da skulle jeg liksom hete "Rubia" da...

Er vel kanskje ikke det væreste navnet man kan ha...men jeg har et fornavn jeg synes er ganske så pent jeg da...

så for min del er det helt uaktuellt.

:)

Skrevet

*Ler høyt* Hadde jeg gått rundt og presentert meg som Lillemus hadde jeg vel fått en del reaksjoner vil jeg tro!

Skrevet

Nei, det får holde at det vibrerer litt i ryggmargen de gangene jeg ser ordet på trykk noe sted.

Skrevet

Vel.. Kunne ikke tenke meg å hete Spirello nei. Er ganske fresht da, men det er jo ikke noe navn.... : )

Pricilla var jo mitt gamle nick (som ejg savner litt.. : ) Kunne kanskje tenke meg å hete det.. Synes det er fint. Og det er IKKE pga Elvis! Hehe... Selv om han er "kongen"

Skrevet

Vel.. Kunne ikke tenke meg å hete Spirello nei. Er ganske fresht da, men det er jo ikke noe navn.... : )

Pricilla var jo mitt gamle nick (som ejg savner litt.. : ) Kunne kanskje tenke meg å hete det.. Synes det er fint. Og det er IKKE pga Elvis! Hehe... Selv om han er "kongen"

Næmmen, er det deg? Heihei! :)

Tvillingmamma
Skrevet

*Ler høyt* Hadde jeg gått rundt og presentert meg som Lillemus hadde jeg vel fått en del reaksjoner vil jeg tro!

Et hyggelig og kjent navn her inne da.... :)

Skrevet

Et hyggelig og kjent navn her inne da.... :)

Takker for det! :o)

Skrevet

He, he, det kunne vært interessant... Aner at jeg hadde fått et par reaksjoner:o)

Skrevet

Tja, hvorfor ikke? Jeg synes selv at jeg passer til nicket mitt. Og i motsetning til mange andre nick er det jo faktisk et navn. Men det ville definitivt kreve et etternavn i samme stil.

Skrevet

Tja, hvorfor ikke? Jeg synes selv at jeg passer til nicket mitt. Og i motsetning til mange andre nick er det jo faktisk et navn. Men det ville definitivt kreve et etternavn i samme stil.

Hva med -s gjestebud?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...