Spirea Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Vidunderet fyller to år imorgen. Tiden går, for den som har det godt og morsomt. Imorgen starter dagen med sjokolademuffins og "oi, pjompa skikkelig" "mamman min". Det er stas å ha et nurk å feire. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Veit nøyaktig hva du mener og jubler med deg. Hils nurket og gratulér fra flishaugen. Hever glasset...=^) *Chabrac, V.S.O.P.* 0 Siter
Spirea Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Skrevet 13. oktober 2004 Veit nøyaktig hva du mener og jubler med deg. Hils nurket og gratulér fra flishaugen. Hever glasset...=^) *Chabrac, V.S.O.P.* Takk og takk, jeg får ta det fra èn som vet. Muffinsen ble ikke så verst heller... med rosa melis og stjerner på. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Takk og takk, jeg får ta det fra èn som vet. Muffinsen ble ikke så verst heller... med rosa melis og stjerner på. Artig! Jeg og kjæresten min har vært sammen i 1år i morgen. Så på fredagen blir det feiring for oss også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.