Gå til innhold

Hvor uvitende har du vært??

Gjest *skulle egentlig vært blond*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde lenge at det var et sted med en lang badestrand som het syden.

Gjest tjohooo
Skrevet

Trodde verden var svart-hvit i gamle dager.

Trodde livet var rettferdig.

Trodde man kunne få barn kun av å si "jeg vil ha barn".

Gjest tjohooo
Skrevet

Jeg trodde lenge at det var et sted med en lang badestrand som het syden.

ah, jeg også.

Gjest tjohooo
Skrevet

Haha, mye mrsmt!

Jeg lærte forrige uke at Kongen er regjeringen. Asså, det står i Norges Lover at "Kongen kan...." osv osv. Jeg trodde det da var Kongen sjæl - som sitter på sitt høye slott - som kan overstyre Norges Lover. Men det er visst de som Kongen har oppnevnt de mener. ;/

Flaut. Og han som sa det til meg rødmet. Han mente at det var noe ALLE visste. Jeg rødmet også. Men bare litt.

Visste alle dere det?

Og jeg er 27 år. *flaut*

jaaa...men trøst deg med at det er mye annet jeg ikke har visst, som "alle andre" vet :)

Gjest tjohooo
Skrevet

Trodde fram til jeg var ganske gammel, barneskolen en gang, at alle ferger het bastøferga. Så når jeg skulle til Danmark skulle vi ta bastøferga.

Trodde også at alle bensinstasjoner het "et etternavn" da det stort sett var der vi fylte bensin.

En venninne av meg fortalte at noen skolekompiser av henne hadde spurt henne i 1.kl om hva mammaen hennes het, og da hadde hun sett dumt på dem og sagt: mamma vel.

*lol*

Gjest tjohooo
Skrevet

så var det visst en kar som et godt stykke ut i semesteret spurte foreleseren om hvem denne "Allerede Aristoteles" var...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...