Gjest Wita Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Jeg trodde lenge at det var et sted med en lang badestrand som het syden. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Trodde verden var svart-hvit i gamle dager. Trodde livet var rettferdig. Trodde man kunne få barn kun av å si "jeg vil ha barn". 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Jeg trodde lenge at det var et sted med en lang badestrand som het syden. ah, jeg også. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Haha, mye mrsmt! Jeg lærte forrige uke at Kongen er regjeringen. Asså, det står i Norges Lover at "Kongen kan...." osv osv. Jeg trodde det da var Kongen sjæl - som sitter på sitt høye slott - som kan overstyre Norges Lover. Men det er visst de som Kongen har oppnevnt de mener. ;/ Flaut. Og han som sa det til meg rødmet. Han mente at det var noe ALLE visste. Jeg rødmet også. Men bare litt. Visste alle dere det? Og jeg er 27 år. *flaut* jaaa...men trøst deg med at det er mye annet jeg ikke har visst, som "alle andre" vet 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Trodde fram til jeg var ganske gammel, barneskolen en gang, at alle ferger het bastøferga. Så når jeg skulle til Danmark skulle vi ta bastøferga. Trodde også at alle bensinstasjoner het "et etternavn" da det stort sett var der vi fylte bensin. En venninne av meg fortalte at noen skolekompiser av henne hadde spurt henne i 1.kl om hva mammaen hennes het, og da hadde hun sett dumt på dem og sagt: mamma vel. *lol* 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 så var det visst en kar som et godt stykke ut i semesteret spurte foreleseren om hvem denne "Allerede Aristoteles" var... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.