Gå til innhold

Uvitenhet og unnfangelse

Anbefalte innlegg

Gjest pinlig dette her..
Skrevet

Hvor gammel var du da du skjønte "hvordan det henger sammen, det med biene og blomstene"?

Og kommer du fra by eller land? (Går utfra at på landet lærte ungene litt av å se på dyra) Og - også viktig - er du i 20/30/40-årene? Ting er jo blitt mer åpent..

Jeg visste itteno', før jeg var 11 *rødme-rødme*

Jeg ble ikke lurt med storken, men at et frø begynte å vokse... Derfor skjønte jeg ikke hvorfor det var så skamfullt at frøet begynte å vokse i damer som ikke var gift. De kunne jo ikke noe for det! :o

Skrevet

Tja... 8-9-årsalderen kanskje? Husker det var kjempeviktig at mamma ikke fikk vite at jeg visste - det var pinlig det!

Skrevet

Jeg var ca 4-5 da jeg spurte og fikk forklaringen om pappas tiss inn i mammas. Jeg lurte lenge på hvordan det kunne være noe godt, slik de voksne sa det var, men jeg fant da ut av det også etterhvert :P

Gjest Joda, nu tier jeg om id
Skrevet

Jeg ble fortalt av store unga. Viste det tidlig, men det var flaut. Jeg og en lekevenn visste nok ikke at å pule var måten og få unga på, men vi viste at det hørtes tøft ut, så vi prøvde å "pule". Og dte var tidlig på barneskolen...

Skrevet

Aner ikke akkurat når, men mamma har alltid vært åpen om sånne ting, og jobba på fødeavdeling, så jeg tror da at jeg hadde peiling.

Husker ei venninne fortalte i første klasse (da var jeg vel syv eller åtte) at hun visste om ei jente på 5 år som var blitt gravid av å ligge inntil en gutt, men jeg visste bedre enn at det gikk an. ;)

Skrevet

Jeg kan ikke huske at jeg ble fortalt det, men vet at det må ha skjedd en god stund før skolealder, i hvert fall: 4-5-årsalderen, tenker jeg.

Skrevet

Da jeg gikk i fjerde klasse leste jeg Coctail med innlevelse og gjorde ofte ting under dyna med vellykket resultat.

Hadde visst om blomsten og biene 'en stund', kanskje fire-fem år?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...