Gå til innhold

Kan noen anbefale en fotograf

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller ett fotostudio på Romeriks traktene??

F.eks. Strømmen, Lillestrøm, Rælingen osv.

Tenkte barna skulle foreviges på ordentlig vis, samt gi bort bilde av barna i julegave.

Alle forslag mottas med stor takk:o)

Klem

Skrevet

Hei.

Vi har brukt fotografen på Skedsmosenteret, Skedsmokorset. Vi var i allefall veldig fornøyd med både bildetaking og resultat.

Skrevet

Hei.

Vi har brukt fotografen på Skedsmosenteret, Skedsmokorset. Vi var i allefall veldig fornøyd med både bildetaking og resultat.

Hei esi.

Vi tok bilder av storebror hos Kalvestad på Fjellhamar, ble veldig fornøyd.

Kan ellers varmt anbefale Fame fotografene, det er en kjede, vet ikke om de holder til i ditt område.

Lykke til fra

Skrevet

Hei esi.

Vi tok bilder av storebror hos Kalvestad på Fjellhamar, ble veldig fornøyd.

Kan ellers varmt anbefale Fame fotografene, det er en kjede, vet ikke om de holder til i ditt område.

Lykke til fra

Det er vel Klavestad du mener?

Men svaret var vel ikke akkurat til meg heller?

Vi prøvde også Klavestad, men der nekta ungen å bli fotografert. Gikk bare ikke. Så vi måtte tilbake, gikk fortsatt ikke, så prøvde vi på Skedsmokorset, og der gikk det strålende. Og resultatet var bra også.

Gjest har prøvd selv
Skrevet

Ja, du bør prøve Studio Oscar i Lillestrøm. Veldig flinke, og det blir så bra bilder!

Skrevet

Ja, du bør prøve Studio Oscar i Lillestrøm. Veldig flinke, og det blir så bra bilder!

Vi brukte Studio Oskar på Lillestrøm til storebror. Vi Måtte gå to ganger forde han var lite motagelig første gang. bildene ble kjempeflotte og vi betalte ikke noe ekstra.

Skrevet

Hei esi

Vi skal bruke Famefotografene som ligger i Oslo

de lager litt utradisjonelle bilder,,

www.fame.no

men har ikke fått time fær 13 desember.. de har tilbud nå så det er stor pågang.. har prøvd å sende deg mail.. tror ikke du fikk den... sendte den fra jobb.. jeg skal prøve på nytt nå!

Skrevet

Hei esi!

Sitter og ser på noen fine bilder av deg og dine nå! Tenker ofte på dere og hvordan det går hjemme med dere. Vi koser oss veldig, men jammen er det en stor omstilling å ha barn i huset også! Det står ei nydelig -men utålmodig- jente og drar meg i hånden nå og sier mamma -kom! Hadde vært veldig koselig å treffe dere igjen. Kan du ikke sende meg en hilsen på e-mail adr. [email protected]

Klem fra oss tre til dere fire! Og lykke til med bildene!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...