Gå til innhold

Drikkeleker?

Anbefalte innlegg

Gjest snart helg
Skrevet

er det noen som kan noen morosamme drikkeleker?

Høne I Frikassè
Skrevet

Hepp, skål!

Det ender som regel opp med body-shots. *I like that vewwy much*

%)

Skrevet

Hepp, skål!

%)

*griseflirer*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg husker aldri hvilke drikkeleker vi har lekt etter at vi har lekt dem.

Hvis man husker dem kan de umulig ha funket.

Drikkeleker kan være artig. F.eks. havnet en kompis i noe tilnærmet koma etter 1 liter jæger på 30 minutter. En annen hoppet ut av et vindu og knakk ting, en klarte å spy på en tilfeldig forbipasserende som gikk 5 meter foran han i en oppoverbakke, og en ble far.

Dette er en stund siden nå, men jeg tror jaggu en femtemann fortsatt sitter i varetekt.

Drikkeleker er gøy, ja. Ingen tvil om det!

mil1365380270
Skrevet

Jeg husker aldri hvilke drikkeleker vi har lekt etter at vi har lekt dem.

Hvis man husker dem kan de umulig ha funket.

Drikkeleker kan være artig. F.eks. havnet en kompis i noe tilnærmet koma etter 1 liter jæger på 30 minutter. En annen hoppet ut av et vindu og knakk ting, en klarte å spy på en tilfeldig forbipasserende som gikk 5 meter foran han i en oppoverbakke, og en ble far.

Dette er en stund siden nå, men jeg tror jaggu en femtemann fortsatt sitter i varetekt.

Drikkeleker er gøy, ja. Ingen tvil om det!

Oj, så gøy! Mye morsomt min motstand mot drikkeleker har fått meg til å gå glipp av tydeligvis.

Og Høne I Frikassè sin hang til body-shots høres også ut som en innertier, særlig om man er i forhold ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Oj, så gøy! Mye morsomt min motstand mot drikkeleker har fått meg til å gå glipp av tydeligvis.

Og Høne I Frikassè sin hang til body-shots høres også ut som en innertier, særlig om man er i forhold ;-)

Bodyshots? Er det den hvor taperen i forrige runde kler av seg, steller seg på hue, strør salt i dåsa, setter på plass shotsglasset i ræva og skriker "ny omgang"?

Den leken er i hvert fall veldig vanlig i min familie, men jeg ante ikke hva den het.

Tante Gøril er ram på leken der så fort hun får en øl innabords.

mil1365380270
Skrevet

Bodyshots? Er det den hvor taperen i forrige runde kler av seg, steller seg på hue, strør salt i dåsa, setter på plass shotsglasset i ræva og skriker "ny omgang"?

Den leken er i hvert fall veldig vanlig i min familie, men jeg ante ikke hva den het.

Tante Gøril er ram på leken der så fort hun får en øl innabords.

He-he! Vet ikke hvordan det foregår i andre familier enn din. Heia tante Gøril! ;-)

mil1365380270
Skrevet

Hepp, skål!

%)

Nå har jeg hetset disse shotsene dine, så da kan du kanskje fortelle meg hva jeg har hetset? Hvordan foregår denne leken?

ShitDiddelyDo
Skrevet

He-he! Vet ikke hvordan det foregår i andre familier enn din. Heia tante Gøril! ;-)

Tror det er ganske vanlig i de fleste familier. I hvert fall her i Odalen.

Høne I Frikassè
Skrevet

Nå har jeg hetset disse shotsene dine, så da kan du kanskje fortelle meg hva jeg har hetset? Hvordan foregår denne leken?

Det er litt uklart på det nuværende tidspunkt, men jeg skal ta ditt spørmål til etterretning og se om jeg husker det på lørdag når jeg står med bodyshot'en mellom puppa og en eller annen grisefull fyr (som da selvfølgelig har blitt grisefin) prøver å få den i seg. (Han vil selvfølgelig late som han prøver å ikke søle, men så søler han fordet, for da må han nemlig sleike i seg allt som kom utenfor).

Alt dette skjer mens jeg har sitronen vel plassert mellom røde oversminkede lepper. (ja, de i ansiktet, ikke de mellom bena) *får da være måte på*

Såh..hvis jeg husker ditt spørsmål mens dette foregår, så skal jeg forte meg hit og sende et innlegg. Men jeg har mine tvil. Sorry. %)

Skrevet

Ok, jeg kan prøve å forklare en.. Den er ganske morsom for dem som kan den, men de som ikke kan den, er det en utrolig frustrerende lek!

Start slik: Eksempel:

Jeg var lei av dette kalde landet, og ville ta meg en tur, så jeg reiste til sverige for å se på sexy damer.

Poenget er at du skal gjøre/reise en eller anne plass som har med forbokstaven i navnet på den av deltagerne sin tur det er!

Og hvis de sier feil, ett eller annet uten forbokstaven i navnet sitt, må en drikke øl, shot eller hva dere enn bestemmer dere for å måtte drikke..

Gjest sjåk og sånn
Skrevet

Tror det er ganske vanlig i de fleste familier. I hvert fall her i Odalen.

Jeg kjenner godt en voksen dame som heter Gørild og som bor i Odalen. Kanskje tanta di? Hadde aldri trodd at hun drev på med slikt. Holdt på lenge ?

Skrevet

"Jeg har aldri"... Den det er sin tur sier f.eks. "Jeg har aldri vært med på trekant", så må alle som HAR vært med på trekant drikke (ikke noe regler om hvor mye de må drikke, bare ta en slurk, sånn at alle ser det). De som ikke har gjort, drikker ikke. Du kan også si "jeg har aldri" og en følgende ting som du faktisk HAR gjort, men da må du også drikke selv. Denne leken har en tendens til å handle om sex, men må jo selvfølgelig ikke det :)

God helg!

mil1365380270
Skrevet

Det er litt uklart på det nuværende tidspunkt, men jeg skal ta ditt spørmål til etterretning og se om jeg husker det på lørdag når jeg står med bodyshot'en mellom puppa og en eller annen grisefull fyr (som da selvfølgelig har blitt grisefin) prøver å få den i seg. (Han vil selvfølgelig late som han prøver å ikke søle, men så søler han fordet, for da må han nemlig sleike i seg allt som kom utenfor).

Alt dette skjer mens jeg har sitronen vel plassert mellom røde oversminkede lepper. (ja, de i ansiktet, ikke de mellom bena) *får da være måte på*

Såh..hvis jeg husker ditt spørsmål mens dette foregår, så skal jeg forte meg hit og sende et innlegg. Men jeg har mine tvil. Sorry. %)

Tequila med danse-svette, navlelo og bodylotion?! Urgh!

Tips til i morgen: Få noen til å ta bilder. Da kan du slappe helt av, uten å tenke på at du må huske noe ;-)

Gjest surreal
Skrevet

Alle sitter rundt bordet - og legger haka på kanten av bordet.

Så sier man "KVAKK", eller "KVAKK, KVAKK" hver sin gang (etter tur).

Man begynner gjerne en runde i retning med sola/klokka).

Når noen sier "KVAKK, KVAKK" - SKIFTER man retning og det blir den FORRIGE sin tur igjen.

Tempoet skal være ganske høyt, ingen skal drøye det for lenge med å si "KVAKK"/"KVAKK, KVAKK".

Den som tar feil må drikke (evt at alle drikker når noen tar feil). Tro meg, det er lett å ta feil! :D

SINNSYKT morro, ser og høres HELT idiotisk ut :D

Kos deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...