Gå til innhold

Permanente hørselsskader?

Anbefalte innlegg

Gjest Øresusmannen

Nå var det jo litt vanskelig å finne en kategori hvor jeg kunne spørre om hørsel, så jeg dumpet den bare her siden jeg egentlig er ungdom selv.

For ca. en måned eller to siden så merket jeg fryktelig øresus helt uten videre. Det er ikke mye jeg sitter i stillhet så det er vanskelig å si om det har kommet over lengre tid eller "over natta".

Dette er fælt irriterende og jeg har fått nesten litt angst for at det skal bli stille slik at jeg kan høre suset. Tanken av at jeg begynner å miste hørselen på 22 synes jeg nærmest er deprimerende.

Jeg hører mye på musikk i hodetelefoner men ikke spesielt høyt. Jeg har kun vært på 4 konserter og jeg har en vendetta mot nattklubber hvor man ikke kan kommunisere uten å skrike. Alt i alt så synes jeg hørselen min har undergått mindre "straff" enn normalt.

Jeg merker det spesielt hvis jeg ser på filmer eller hører sanger hvor jeg husker hvordan ting hørtes, og at det høres annerledes ut nå. Jeg kan tom. høre det i dusjen hvis jeg prøver.

Nå er det som sagt over en måned siden det startet og det har ikke forandret seg. Er dette noe jeg må leve med resten av livet? Er det noe som ordner seg over tid eller som kan gjøres med?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161498-permanente-h%C3%B8rselsskader/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...