Gå til innhold

Hvem sine innlegg leser du alltid på dol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser innlegg etter interesse for tema, ikke personer...

Skrevet

Nå skal jeg slutte å lese de med anonymt nick hvis det ikke er av en selvklart grunn at nicket er av det ukjente slaget.

Skrevet

Nå skal jeg slutte å lese de med anonymt nick hvis det ikke er av en selvklart grunn at nicket er av det ukjente slaget.

He, he, hvordan kan du vite hvilket innlegg det er før du har lest det?

Altså om grunnen til å ha anonymt nick er god nok??

;-))

Skrevet

He, he, hvordan kan du vite hvilket innlegg det er før du har lest det?

Altså om grunnen til å ha anonymt nick er god nok??

;-))

Jeg leser jo overskriften da. Men nå har jeg lovet meg selv at jeg ikke skal svare de anonyme.

Skrevet

Pleide å lese en som het noe sånt som SierDuDet, men han er visst borte..

Gjest @nonymusius
Skrevet

Alle her inne er anonyme for meg! Aner ikke noe mer om deg fordi du kaller deg 'Dorthe' enn jeg gjør om en som kaller seg 'uten signatur'. Forøvrig ønsker vel de fleste å være anonyme?

Skrevet

Jeg leser jo overskriften da. Men nå har jeg lovet meg selv at jeg ikke skal svare de anonyme.

Det var óg noe å love seg selv... thi-hi. Kanskje du skal spare det til nyttårsløfte?

lille, store, redde meg
Skrevet

Leser innlegg etter interesse for tema, ikke personer...

Samme her

Gjest hvordan vet du om dette er mitt faste nick?
Skrevet

For meg er det revnende likegyldig om folk bruker et fast nick eller ikke.

Skrevet

Alle her inne er anonyme for meg! Aner ikke noe mer om deg fordi du kaller deg 'Dorthe' enn jeg gjør om en som kaller seg 'uten signatur'. Forøvrig ønsker vel de fleste å være anonyme?

De aller fleste er anonyme for meg også men du har da ikke noe anonymt nick nå da.

Skrevet

Det var óg noe å love seg selv... thi-hi. Kanskje du skal spare det til nyttårsløfte?

LOL

Skrevet

De anonyme. Vil det si et nick du aldri har sett før? Er ikke alle som bruker et "tydelig anonymt nick" som "nå vil jeg være anonym"... Kanskje noen har et "reserve-nick" til innlegg de ikke vil at folk skal forbinde med det vanlige nicket.

Da kan det være vanskelig å skille mellom såkalte anonyme, og nye medlemmer ved forumet.

Skrevet

De anonyme. Vil det si et nick du aldri har sett før? Er ikke alle som bruker et "tydelig anonymt nick" som "nå vil jeg være anonym"... Kanskje noen har et "reserve-nick" til innlegg de ikke vil at folk skal forbinde med det vanlige nicket.

Da kan det være vanskelig å skille mellom såkalte anonyme, og nye medlemmer ved forumet.

Jeg synes at nicket jeg vil være anonym nå indikerer at det er et kjent nick som vil være anonymt og det er greit.

Men hvis jeg skrev nå at du var en bitch, mener ikke det altså :o), og undertegnet med din dust så synes jeg ikke det var så kult.

Dessuten er det endel provoserende innlegg her inne og noen kjipe inne på seksualitet som jeg synes er direkte ekle.

Skrevet

Jeg ser som regel på tittelen.

Og desto mindre som skjer her og på resten av nettet, jo mindre nøye blir jeg på at tittelen skal høres interessant ut.

Som nå :-)

Gjest @nonymiusus
Skrevet

De aller fleste er anonyme for meg også men du har da ikke noe anonymt nick nå da.

Hva er et anonymt nick da da? Dette nicket har jeg aldri brukt før og kommer sikkert aldri til å bruke igjen. Fant på det ista. Skal se om jeg klarer å få det til å ligne en gang til ....

Skrevet

Hva er et anonymt nick da da? Dette nicket har jeg aldri brukt før og kommer sikkert aldri til å bruke igjen. Fant på det ista. Skal se om jeg klarer å få det til å ligne en gang til ....

Da er det et annet nick som ligner. Jeg husker ikke alle nickene her inne da. Husker stort sett de faste jeg pleier å svare og de innleggene jeg synes er greie.

Og så liker jeg å søke på google.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sør.

Jeg simpelthen beundrer den mannens evne til å være saklig.

Tror faktisk jeg er litt forelsket.

Ellers så pleier jeg å få med meg alt det de "anonyme" skriver. Jeg tror jeg elsker de litt også.

+ litt av Mulun. Den dama er ikke født bak en låvedør. Selv om jeg ikke elsker henne enda, men det er nok bare et tidspørsmål det også.

Ja, også Champagne som svarte i denne tråden. Hun er søt, og jeg føler meg alltid litt beruset rundt Champagne.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Pleide å lese en som het noe sånt som SierDuDet, men han er visst borte..

Han er to plasser over deg i denne tråden! To plasser akkurat nå da. ShitDiddelyDo kaller fyren seg nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...