Gå til innhold

Hallo du med nicknavn EIGER !!

Anbefalte innlegg

egg1365380319

Jeg er den personen som skrev om tildelinger for maigruppen i Kina. Tror nok vi har hentet barn sammen i Kina.... Vi har flyttet fra vestlandet til østlandet. Skjønner du?? Hadde vært artig hvis vi kunne reist sammen, men det ser litt mørkt ut. Tror kanskje ikke alle tildelingene for mai blir med, men vi får vente å se. Passer litt dårlig med så tidlig tildeling for vi er midt i oppussing!!!

Er du den jeg tror du er må du svare :-)

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161533-hallo-du-med-nicknavn-eiger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

egg1365380319

Hei er det deg??Har vi vært på landstedet deres, og båttur Sverige Norge.Ja,ja nå venter vi spent,trodde telefonen skulle komme denne uken.Har du hørt noe ka tid vi kan forvente telefon?

Jeg har vært i kontakt med VB i dag og de har fortalt at det bare er aprilgruppen som får. Så dere må ha en riktig god tur. Vi vil gjerne høre fra dere når tildelingen har kommet! Vi er jo like spent som dere!! Dere skal sikkert reise før jul så det er jo ikke lenge til. Håper det står bare bra til med dere. Vi har det ganske stressende med nytt hus som vi gjerne vil ha mest mulig klart til vi skal reise til Kina. Ta kontakt :-)

Klem fra meg og mine.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...