Gå til innhold

Hvilket forum er det beste?

Anbefalte innlegg

Gjest på dol
Skrevet

Hvilket forum syns du er det beste på dol og hvorfor?

Skrevet

Gravid-forum, for der kan man lese og skrive så mye man vil om graviditet uten at folk blir irritert. ;)

Åpent forum kommer på en god andreplass da.

Skrevet

Gravide- og foreldreforum fordi jeg nettopp har vært gravid, og fordi jeg er mamma til tre små :o)

Skrevet

Jeg liker åpent forum og samlivsforumet.

Åpent pga av mange skriveføre folk, interessante tema, fjolletråder osv. Nå har det vært ganske kjedelig der en stund, men det tar seg vel opp igjen.

At jeg liker samlivsforumet så godt skyldes nok at jeg allerede som liten var oppslukt av "dette hendte meg-sidene" i diverse ukeblader, der folk vrengte sjela si og betrodde seg om utro ektemenn, drikkfeldige svigermødre og sleipe bestevenninner som stjal deres ektemenn. Jeg slukte det rått. Samlivsforumet har mange sånne historier der du får vite litt om bakgrunnen til folk før problemstillingen blir presentert.

Jeg må stadig minne meg selv på at det er virkelig mennesker som skriver. Har en tendens til å glemme det...

Skrevet

Foreldre - småbarn fordi jeg er småbarnsmamma, og der tas det opp spørsmål som interesserer meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...