Gå til innhold

Hvordan vite om noen er gift?

Anbefalte innlegg

Gjest kanjegværeanonymnå?
Skrevet

Er det noen offentlige sider som er tilgjengelig for almuen?

Saken er min mors eksmann(de skilte seg for 30 år siden, etter to års ekteskap, da mamma fort skjønte at gubben var steike gal)

Han har giftet og skilt seg 6 ganger etter det, og etterlatt seg mørbankede koner og misbrukte barn.

Jeg er heldigvis ikke hans datter..

Anyway, mamma og jeg har prøvd å advare alle disse nye konene, men det går jo som regel ikke, kjærligheten er blind vettu.. Mamma ble jo advart selv av ekskonene, den gangen, men det gikk ikke inn..

Han er en vakker mann, med nydelige ord og flotte talegaver, så det er ikke lett å se ondskapen før han kommer i hus!

Nå er han 60 år, og jeg vil anta det ikke er så lett å skaffe seg koner lenger. Men i ett år nå har han bodd sammen med ei dame.

Denne gangen har han gjort et virkelig varp, for ifølge ligningen er formuen hennes på 11 millioner og inntekten 900.000

Jeg må advare henne mot å gifte seg, men jeg er redd de alt har gjort det. Hvordan får jeg sjekket sånt?

Dette blir isåfall hans niende ekteskap..

Skrevet

Du kan kanskje klare å få ut opplysningene om du ringer Folkeregisteret, men de skal ikke gi ut slike opplysninger tror jeg. Ellers er nok ikke slike registre offentlig tilgjengelige på nettet. Men hvorfor ikke bare kontakte damen og meddele deres bekymring da?

skorpionfisken
Skrevet

Hun er sikkert advart allerede av de som kom etter din mor. Det er vel ikke deres ansvar å forfølge beistet for å advare noen mot ham. Snakk om å ha vendetta mot noen i all evighet.

Kan dere ikke bare glemme at mannen eksisterer? Om de som roter seg borti ham er teite nok til å stole på ham er vel strengt tatt ikke deres problem. Har hun masse penger har hun sikkert også vett nok til å kreve særeie om de gifter seg.

Min ex svigerfar er typen. Han har bare slitt ut fire koner. Den første var min svigermor. Hvem han har rotet seg borti etterpå har vel de gitt katta i. Min eksmann har vel strekt seg langt nok til å ta kontakt med dem i ettertid for å fortelle at de vet at det er ham og ikke dem det er noe galt med.

Skrevet

Du kan kanskje klare å få ut opplysningene om du ringer Folkeregisteret, men de skal ikke gi ut slike opplysninger tror jeg. Ellers er nok ikke slike registre offentlig tilgjengelige på nettet. Men hvorfor ikke bare kontakte damen og meddele deres bekymring da?

He-he, ser jo at det virker som om vi forfølger typen..

Men neida. Vi har kontaktet to av de nye konene, bare for å gi litt støtte. Som jeg sa, det nytter ikke å advare, for damene ville allikevel ikke trodd det, det må oppleves.

Det verste er jo alle barna han etterlater seg, og aldri ser mer.

Mamma fikk ett barn med han, og dette barnet (nå er hun jo snart 30 da, men) har 9 halvsøsken spredt rundt på 8 koner.

Så noen av konene har litt kontakt, omtrent en gang årlig.

Minstemann er bare 3 år, han kom i ekteskap nummer 8 (som varte i 11 mnd. Tilbake satt en fransk 24-åring som trodde hun hadde funnet drømmeprinsen)

Vel, vel, jeg får håpe at denne nye konen\samboeren kommer seg ut før psyken hennes er ødelagt for alltid.

Skrevet

He-he, ser jo at det virker som om vi forfølger typen..

Men neida. Vi har kontaktet to av de nye konene, bare for å gi litt støtte. Som jeg sa, det nytter ikke å advare, for damene ville allikevel ikke trodd det, det må oppleves.

Det verste er jo alle barna han etterlater seg, og aldri ser mer.

Mamma fikk ett barn med han, og dette barnet (nå er hun jo snart 30 da, men) har 9 halvsøsken spredt rundt på 8 koner.

Så noen av konene har litt kontakt, omtrent en gang årlig.

Minstemann er bare 3 år, han kom i ekteskap nummer 8 (som varte i 11 mnd. Tilbake satt en fransk 24-åring som trodde hun hadde funnet drømmeprinsen)

Vel, vel, jeg får håpe at denne nye konen\samboeren kommer seg ut før psyken hennes er ødelagt for alltid.

Hvis du ikke tror det er noen vits i å advare, hvorfor da vite noe om det? Hvorfor ikke bare gå videre i livet og gjøre det beste ut av deres liv nå?

"Grant me serenity to accept what I cannot change, courage to change the things I can, and wisdom to know the difference"

Skrevet

Hvis du ikke tror det er noen vits i å advare, hvorfor da vite noe om det? Hvorfor ikke bare gå videre i livet og gjøre det beste ut av deres liv nå?

"Grant me serenity to accept what I cannot change, courage to change the things I can, and wisdom to know the difference"

Hm.. mitt ønske om å hjelpe andre, har da ingenting med hvordan mitt liv er nå..

Har det helt fint med både mann, barn, hus og jobb. Men innimellom dukker altså fortiden opp, og hvis man er riktig dum akkurat da, kan det hende man føler for å dele noe med noen på dol.

Remind me not to do that again..

Skrevet

Hm.. mitt ønske om å hjelpe andre, har da ingenting med hvordan mitt liv er nå..

Har det helt fint med både mann, barn, hus og jobb. Men innimellom dukker altså fortiden opp, og hvis man er riktig dum akkurat da, kan det hende man føler for å dele noe med noen på dol.

Remind me not to do that again..

Ikke meningen å tråkke på noen tær, jeg forsto bare ikke helt hva du ville med det hele. Du spør om hvorvidt man kan finne ut om noen er gift, for så å si at

"Som jeg sa, det nytter ikke å advare, for damene ville allikevel ikke trodd det, det må oppleves."

Så du kontakte denne nye, men tror ikke det er noe poeng?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...