Gå til innhold

Auto-oppring i Opera...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å konfigurere slik at jeg kan trykke kun på Opera-logoen for å komme inn på nettet. Slik det er i dag må jeg først trykke på ikonet for koble til og deretter på Opera-ikonet.

Jeg var inne på forumet på Opera, men der fikk jeg ikke svar på spørsmålet mitt, og jeg håper noen her kan hjelpe.

På denne siden: http://www.opera.com/support/search/supsearch.dml?index=265&session= var det en forklaring hvordan jeg skulle få til direkte oppring, og jeg fulgte oppskriften og fikk til det meste. Men så stoppet det opp her:

Sitat:

Now go to "Network" and "Dial-up Connections".

Under "Advanced" in the menu dropdown bar, select "Dial-up Preferences".

Under the "Autodial" tab, "Enable autodial by location", check "New Location (the current location)". Uncheck "Disable autodial while I am logged on", and also "Always ask me before autodialing" if you don't want that.

Problemet er at jeg ikke finner noe som ligner på Network på maskinen min. Jeg har norsk XP, og tenkte det kunne være nettverkstilkoblinger, men jeg finner ikke noen dial-up connections verken på engelsk eller norsk.

På nettverkstilkoblinger finnes det ikke noen drop-down menu under fanen avansert.

Noen som vær så snill kan hjelpe meg med å finne ut av dette her? Jeg kom så langt, men der stoppet det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...