Champagne Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Nå foregår det borti der! Sønnen til Ridge, Thomas, driver og har seg med Amber. Og Deacon legger seg etter Jaqueline! Ja, og Macy er visst død igjen.. 0 Siter
Gemini Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Jeg ser nok mye "drittprogrammer" på TV, men Glamour og Cæsar holder jeg meg unna... 0 Siter
Lucretia Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Jeg så på Glamour faktisk da jeg gikk på ungdomsskolen. Hmm... Påvirket av både min mormor og min søster som så på det. Holdt det gående i ett år eller no, men er glad jeg slutta å se det. 0 Siter
Gjest Veldig realistisk serie Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Jepp. Hver dag - tar det opp på video. Men hvor langt inn i fremtiden er du nå ? I Glamour kan det jo godt være sånn at NOEN av de medvirkende blir eldre, men ikke alle. F.eks. Thomas blir plutselig 10 år eldre, men Amber er fremdeles i 20-årene. 0 Siter
Rubia Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Nææææ...Macy død igjen? Hvordan? Så på det før, men har ikke sett større siden i våres, tiden strekker ikke til. 0 Siter
Champagne Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Skrevet 15. oktober 2004 Jeg ser nok mye "drittprogrammer" på TV, men Glamour og Cæsar holder jeg meg unna... Ja, Cæser synes jeg virker helt forferdelig. Så den aller første episoden for å gi den en sjanse, men det ble med den ene. Mine faste serier er Glamour, Kongen av Queens og den amerikanske Ungkaren.. Synes alle norske realityserier er kjedelige. 0 Siter
Babette Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Hvilken kanal ser du dette på? Definitivt ikke TV Norge. Jeg ser jo selvsagt ikke på Glamour, men vet tilfeldigvis (fordi tannlegen min oppdaterer meg på slikt) at Macy lever, Deacon og Macy er nygift og Amber sannsynligvis ryker en tur inn i kasjotten igjen. Jeg klarer ikke å ta inn over meg det du forteller. Det blir bare for mye. 0 Siter
Champagne Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Skrevet 15. oktober 2004 Hvilken kanal ser du dette på? Definitivt ikke TV Norge. Jeg ser jo selvsagt ikke på Glamour, men vet tilfeldigvis (fordi tannlegen min oppdaterer meg på slikt) at Macy lever, Deacon og Macy er nygift og Amber sannsynligvis ryker en tur inn i kasjotten igjen. Jeg klarer ikke å ta inn over meg det du forteller. Det blir bare for mye. he-he... http://www.cbs.com/daytim e/bb/ 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Sist jeg så det, var rick og amber lykkelig gift. Hva skjedde? 0 Siter
Babette Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 he-he... http://www.cbs.com/daytim e/bb/ Vik fra meg link, jeg vil ikke! Dette skjer ikke, si at det er løgn... Nils Håvard, hjelp! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.