Gå til innhold

Ser du på Glamour?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå foregår det borti der!

Sønnen til Ridge, Thomas, driver og har seg med Amber. Og Deacon legger seg etter Jaqueline!

Ja, og Macy er visst død igjen..

Skrevet

Jeg ser nok mye "drittprogrammer" på TV, men Glamour og Cæsar holder jeg meg unna...

Skrevet

Jeg så på Glamour faktisk da jeg gikk på ungdomsskolen. Hmm... Påvirket av både min mormor og min søster som så på det. Holdt det gående i ett år eller no, men er glad jeg slutta å se det.

Gjest Veldig realistisk serie
Skrevet

Jepp. Hver dag - tar det opp på video. Men hvor langt inn i fremtiden er du nå ? I Glamour kan det jo godt være sånn at NOEN av de medvirkende blir eldre, men ikke alle. F.eks. Thomas blir plutselig 10 år eldre, men Amber er fremdeles i 20-årene.

Skrevet

Nææææ...Macy død igjen? Hvordan?

Så på det før, men har ikke sett større siden i våres, tiden strekker ikke til.

:)

Skrevet

Jeg ser nok mye "drittprogrammer" på TV, men Glamour og Cæsar holder jeg meg unna...

Ja, Cæser synes jeg virker helt forferdelig. Så den aller første episoden for å gi den en sjanse, men det ble med den ene.

Mine faste serier er Glamour, Kongen av Queens og den amerikanske Ungkaren..

Synes alle norske realityserier er kjedelige.

Skrevet

Hvilken kanal ser du dette på? Definitivt ikke TV Norge.

Jeg ser jo selvsagt ikke på Glamour, men vet tilfeldigvis (fordi tannlegen min oppdaterer meg på slikt) at Macy lever, Deacon og Macy er nygift og Amber sannsynligvis ryker en tur inn i kasjotten igjen.

Jeg klarer ikke å ta inn over meg det du forteller. Det blir bare for mye.

Skrevet

Hvilken kanal ser du dette på? Definitivt ikke TV Norge.

Jeg ser jo selvsagt ikke på Glamour, men vet tilfeldigvis (fordi tannlegen min oppdaterer meg på slikt) at Macy lever, Deacon og Macy er nygift og Amber sannsynligvis ryker en tur inn i kasjotten igjen.

Jeg klarer ikke å ta inn over meg det du forteller. Det blir bare for mye.

he-he...

http://www.cbs.com/daytim

e/bb/

Gjest tjohooo
Skrevet

Sist jeg så det, var rick og amber lykkelig gift. Hva skjedde?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...