Gå til innhold

Oppdatert Colombialiste er sendt ut :-)

Anbefalte innlegg

Colombiamamma

Hei alle dere som er med på Colombialista:0)

Ny liste er sendt ut i kveld.

Har problemer med noen mailadresser.

Etterlyser spesielt:

Primavera;

Scotland;

Colombianurket;

Esperando og

Hijos

Får mailene fra dere i retur. Om dere ønsker listen må dere sende meg riktig mailadresse slik at jeg får sjekke at de stemmer med de jeg bruker. Kanskje dere har full mailbox??

Send meg en mail på denne adressen:

[email protected]

om dere er reg. og ikke har fått listen

eller dersom dere vil være med.

Husk å melde alle gode nyheter:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161553-oppdatert-colombialiste-er-sendt-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia

Har ikke mottatt lista, håper du sender den på "privaten"....

Ha en fin helg!

klem fra

Hei hei !

Har du sjekket junk-mailen din (useriøse hotmail)?

Min Colombialiste havnet der... :-)

Forresten, hvordan er programmet deres i helgen? Hjemme og kjeder dere?? Sansynlig, he-he...

hilsen fra

Hei hei !

Har du sjekket junk-mailen din (useriøse hotmail)?

Min Colombialiste havnet der... :-)

Forresten, hvordan er programmet deres i helgen? Hjemme og kjeder dere?? Sansynlig, he-he...

hilsen fra

Hei på deg

Vi hadde mange planer for helga mens så fikk frøkna høy feber og legen kunne formidle at det er halsbetennelse igjen........så nå er vi hjemme og lager fuglemat istedenfor (c: enn dere?

Hils gutta!

Klem fra

Hei på deg

Vi hadde mange planer for helga mens så fikk frøkna høy feber og legen kunne formidle at det er halsbetennelse igjen........så nå er vi hjemme og lager fuglemat istedenfor (c: enn dere?

Hils gutta!

Klem fra

Hei Peetmor!

Vi hadde faktisk ikke stort på tapetet i helga.

Men i dag har junior vært ekstremt survete, er redd han brygger på noe, typisk det.

Har nettopp vært en tur på Mækkern for å sprite opp humøret, der traff vi kjentfolk og det ble veldig hyggelig.

A. og venninna hadde det toppers i lekerommet. Ser nå på barnetv og er helt utslått, blir nok en tidlig kveld på ham.

Håper frøkna deres kommer seg, kjedelig med sjuke unger, for alle.

Men lage fuglemat, hæ ?!?

Stor hilsen til dere alle

Annonse

Hei Peetmor!

Vi hadde faktisk ikke stort på tapetet i helga.

Men i dag har junior vært ekstremt survete, er redd han brygger på noe, typisk det.

Har nettopp vært en tur på Mækkern for å sprite opp humøret, der traff vi kjentfolk og det ble veldig hyggelig.

A. og venninna hadde det toppers i lekerommet. Ser nå på barnetv og er helt utslått, blir nok en tidlig kveld på ham.

Håper frøkna deres kommer seg, kjedelig med sjuke unger, for alle.

Men lage fuglemat, hæ ?!?

Stor hilsen til dere alle

Må jo tenke på småfuglan nå som det begynner å bli kaldt vet du.....smelte matfett, masse fugelfrø,tomme beger som massen stappes oppi,la det stivne sååå vips har vi laga masse fugelmat. (hihii)

Vi tastes!!

Klem fra

Må jo tenke på småfuglan nå som det begynner å bli kaldt vet du.....smelte matfett, masse fugelfrø,tomme beger som massen stappes oppi,la det stivne sååå vips har vi laga masse fugelmat. (hihii)

Vi tastes!!

Klem fra

Ok, da har jeg oppskriften på det.

Det er jammen mye rart dere driver på med, dere hjemmeværende (o:

Poden hadde også mye feber i kveld, så da blir det nok ikke mye sprell på oss heller i morgen, kanskje vi skulle lage litt fuglemat...?

Liker forresten frøkna di å leke med baby-dukker? (strikker julegaver for tida...) Eller har hun kanskje gått over til barbiene for alvor??

God bedring til de små!

Ok, da har jeg oppskriften på det.

Det er jammen mye rart dere driver på med, dere hjemmeværende (o:

Poden hadde også mye feber i kveld, så da blir det nok ikke mye sprell på oss heller i morgen, kanskje vi skulle lage litt fuglemat...?

Liker forresten frøkna di å leke med baby-dukker? (strikker julegaver for tida...) Eller har hun kanskje gått over til barbiene for alvor??

God bedring til de små!

Hei igjen

Frøkna liker veldig å leke med baby-dukker, lager mat, vasker,skifter klær og bleier, synger og steller med dem (c:

Riktig god bedring til poden også. Frøkna har fortsatt feber og liten matlyst)c:

Hils dine fra oss!

PS Nå har gubben også blitt syk.....

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...